|
Sida 96 av 195
|
|
|---|---|
|
oki ska försöka komma en snabbis Min Bil: Länk |
|
|
herregud vilken svenska.. ska försöka komma nu på fredag om inget annat hinder dyker upp Min Bil: Länk |
|
|
I morgon kör vi igen! Vilka kommer? Jag kommer i vanlig ordning förbi. Mina BMW-bilar är dock avställda för vintern, så jag åker Fåååård dit! "Vi går på stigen som går till..." |
|
|
Jag har för mig det ska vara torrt imorgon så jag tar M5:an. Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
|
Jag dyker upp med 540i. Gaspedal, det sägs att det ska snöa imorgon. Kolla väderprognosen en gång till. __ Bilblogg: Länk |
|
|
Snöar det så håller jag mig till traditionen och dyker upp i en ny MB W124. Denna gången en vit pärla =) Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
|
Jobbar tyvärr imorrn kväll, så ni får inte se min otroligt fräcka, tyska laserröda åretruntbil med tygtak. Har precis bytt till dubbade Vredestein 185/70x14 från -97 med nyinköpta, smakfulla navkapslar i silver-plast för 129 för fyra från Biltema:-) Kommer en annan gång! /Magnus Orsaken till mitt nick:Länk |
|
alain |
lite kyligare men det spelar inget roll,hade trevligt i alla fall. tack till alla som var med. MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
På fredag är det dags! Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
alain |
ja ja men! idag är det träff ingen. bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
Hej, Vilka kommer ikväll? |
|
|
Jag kommer i en mycket smutsig 318d BMW CS #5139 |
|
|
Kommer förbi... Syns senare! "Vi går på stigen som går till..." |
|
alain |
******* stor TACKtill Anders som körde från Lund för hälsa på i GBG. stark vilja, hoppas att vi ser dig mer. MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
Tack, Jag hade trevligt! Tur att jag har lättare att komma ihåg BMW-modeller än namn så att jag vet vem som är vem. /Jonas |
|
|
Imorgon är det dags igen! Välkomna. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Hej, Får se om jag kommer.. BMWn står på verkstad efter att en v70 hälsade på i bakändan. Så nu kör jag en passat hyrbil under tiden bilen blir reparerad... Lars |
|
|
Jag kommer förbi som vanligt BMW CS #5139 |
|
|
Vad är sagt om kommande träff, är det på fredag igen? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Ja vad jag vet är de träff på fredag igen BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.