|
Sida 95 av 195
|
|
|---|---|
|
Jag kommer med 750n, i morgon ställs den av för säsongen. BMW CS #5139 |
|
|
Jag kommer med 540in. Eventuellt med vita blinkers bak runt om :) __ Bilblogg: Länk |
|
| Karta till BK Eriksberg? | |
|
Här ligger BK Eriksberg Länk "Vi går på stigen som går till..." |
|
|
Jag tycker att vi borde förbjuda alla bilar vars karosskod inte börjar på E ;) Klart du ska komma med M5 Gaspedal :) __ Bilblogg: Länk |
|
|
Jag dyker upp med M5... Dock otvättad... Bilen... Inte jag =)m Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
|
Det var en trevlig träff i afton! Herr G vi saknade din M5a på parkeringen ;) "Vi går på stigen som går till..." |
|
|
Trevlig träff, som vanligt. __ Bilblogg: Länk |
|
|
Hehe ja. Jag får be om ursäkt att jag inte dök upp. Jag valde att stanna hemma för att polera M5:an istället. Jag har irriterat mig på lite tvättrepor och annan smuts i lacken så jag var tvungen att gå över den och ikväll var ett utav få tillfällen jag hade tid... Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
alain |
trevlig, även om jag inte kunde stanna så länge MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
alain |
va säg om en bowling till nästa träff? bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
Då kan jag dyka upp för då tillåter jobbet o kan lära mig bowling för det har jag aldrig testat ;) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Ni har väl inte missat att man kan vinna biljetter till mässan MPH: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tog ni inga bilder på förra träffen? Min Bil: Länk |
|
| Antar att d inte blir några mer träffar i år...? Vågar man ens dyka upp i sin "skrallt", har kollat på korten ifrån träffarna och alla era bilar e ju så himla fina och i sånt fint skick så skulle ja komma dit me bettan skulle d kännas som om alla trodde ja misshandla min pärla ju...Har inte haft varken tid eller pengar att fixxa något speciellt me älsklingen sen ja köpte henne men ja får försöka ligga i tills nästa sommar så kanske ja får upp modet att kika förbi någon gång! Hoppas alla haft en bra sommar :) | |
|
Det är klart att du ska komma förbi! Vad du har för bil spelar heller ingen roll, det är intresset som räknas. Träffarna går inte ut på att visa upp hur fin bil man har, utan vi som kommer på träffarna åker dit för att umgås med andra BMW-entusiaster. Äta en burgare o snacka lite skit. __ Bilblogg: Länk |
|
|
Tess: Det är klart du ska komma.Vi kommer köra träffarna som vanligt varannan fredag hela vintern. Det är precis som Mugge skriver: Det är intresset som räknas. Så du och alla andra är välkomna på fredag. Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
|
Jag har inte varit med de två senaste träffarna, så några bilder har jag inte tagit. Det är träff nu på fredag igen! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Ja jag har ju ledigt så man kanske skulle ta en titt förbi...skall byta till vinterdäck först iaf...annars kanske ja halkar bort på vägen :) vart och när? | |
|
Burger King Eriksberg kl 18.30 på fredag __ Bilblogg: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.