|
Sida 94 av 195
|
|
|---|---|
|
Jag dyker upp någon gång vid 19. Ses då... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Jag har aldrig varit på träffen, men jag kanske tittar förbi imon! |
|
alain |
jag kommer 18.30 vid burgerking eriksgerg. ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
| Jag kommer dit om om allt går som det ska :) | |
|
Jag dyker upp 18:30 med 750n vid Burger king BMW CS #5139 |
|
|
Jag dyker upp. Givetvis i en ny W124 =). Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
|
Jag tittar förbi! "Vi går på stigen som går till..." |
|
|
Det är ju ikväll! Jag kommer nog förbi med cabben som ska upp till garaget för vinterdvalan nu ikväll. Årets sista dag på vägen. molle |
|
|
Fasen också, ledsen att jag missade det igen. Siktar in mig på nästa :) prosperity is a mindset! |
|
|
Tackar för dagens träff! Det var lite action på slutet! Polisen jagade en motorcyklist, lycka till nästa gång! ;) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Jag vill också tacka för en trevlig träff. Jag var ganska slut dock... Ska försöka dyka upp oftare. Tack! Mvh: Zoltan |
|
|
Är ny BMW-ägare samt ny på forumet och undrar när dessa BMW-träffar är och vart de håller hus? Mvh ALminjo |
|
|
Tid och plats för kommande träffar finns alltid här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Glömde tacka för senast, skall försöka få ihop nyförvärvet till nästa gång. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Blev hemma i förkylning istället=( Har aldrig vart med, men ska försöka komma till nästa gång=) |
|
|
Ja tack för trevlig träff. Syns till våren igen när cabben vaknat. molle |
|
| Får ta och dyka upp i mitt nyförvärv snart när jag har tid.. Antar att det är mer tid inomhus på bk nu än i somras..:) | |
| Erikw Ser att du utökar antal bilar nu... Får väl ta upp jakten:) | |
|
Vilka kommer ikväll? Jag tar ut e28an på en sista sväng innan avställning i afton! "Vi går på stigen som går till..." |
|
alain |
vem kommer idag till burgerking? bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.