|
Sida 74 av 195
|
|
|---|---|
|
För att köra på en sjö måste vi åka inåt landet en bit typ 10 mil o tidigast efter årsskiftet skulle jag tro. Det brukar inte vara vinter i Gbg o när det kommer snö så ligger den i nån dag men det kanske blir kalt i år? ;) Parkeringen skulle oxå funka en lördag kväll, då stänger dom lite tidigare men större del av snön är borta... Det är bara att vänta o se vad som händer med vädret i år... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Var å kolla på en 325ix i sommras, blev ingen affär men däremot så snackades det en hel del om vinter körning och spl racing "har" nån sjö i trakten av älvängen som de sladdar på vinter tid. Kanske nått å kolla upp? Snart är det vinter och då ska det jobbas på bilen |
|
| e de träff på fredag? | |
alain |
Hej Cruser ja det är det. kl 18.30 på göta. ((..varje beröring av bromsen är ett tecken på rädsla!!!..)) |
|
vilka kommer? hur lång tid tar de att byta bromsar bak + ok samt bromsvätske byte? lämnar bilen imon kl 09:00, hinner ja få tillbaka den innan helgen? |
|
|
Träff ikväll kl 18.30, hoppas regnet håller sig borta. Cruser: En van mekaniker fixar det lätt på 1-2 timmar, så du får hitta någon annan ursäkt för att inte dyka upp ;-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag och J.L kikar förbi i vanlig ordning... Hoppas att alla lämnar regnet hemma ;) Jesper H BMW CS #05876A BMW SC #392 |
|
|
Min bil är inte salongsfähig för tillfället med krossad ruta och bristfällig regnsäkring, så jag hoppar tyvärr dagens träff. Var emellertid på BMW CS West:s trevliga träff på BMW Group Göteborg igår och fick provköra ett par bilar, men "gömde" bilen från insyn. Ha en trevlig kväll! Lars Franzén |
|
|
Jag stannar hemma o villar efter en hård dag på jobbet.... :( BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| visst blev bilen klar i tid, men blev bjuden på "kalas" ikväll, fyller nämligen 21 idag, hade tänkt skita i att vara hemma å åka till gbg, men nej | |
|
GRATTIS Cruser!!! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| danke, du va inte i gbg då? | |
| miklen, sågs du i partille 21,18 ikväll? vid f.d eldorado? | |
|
Nej, är helt slut efter jobbet. Mycket att göra o alla bilar måste iväg innan man bomar för helgen... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Nu är kvällens bilder upplagda: Länk Skåne: Jag såg eländet igår, såg inte vackert ut... :-( Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Första gången på BMW-träff för mig, men det blir inte den sista. Mycket trevligt folk! Erik W: justa bilder, kul att se att min bil är med också :) |
|
|
Fina bilder specielt nr 6 & 7! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Det var som vanligt en trevlig kväll! Kul att se nya ansikten med! På återsende! Jesper H BMW CS #05876A BMW SC #392 |
|
|
Fan va ont i magen ja fick av hamburgaren ;) heh... Nej cruser ja har inte rullat nåt i partille på ett tag..senast förra veckan va ja där.. |
|
|
Hej allihopa! någon som vet om det är någon träff i Gbg nästa helg?? har alltid lyckats missa alla bmw träffar i gbg av någon anledning... BMW-När du älskar att köra |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.