|
Sida 69 av 195
|
|
|---|---|
|
mitt emot hule? typ vid komvux? hmm 2 huvuden i bilen?....säker på att de va ja? du har vinge va? |
|
|
Får se om jag kanske kan komma till träffen imorrn... ska försöka få på min sänkning ikväll... har det gått bra så kommer jag nog förbi en sväng! Annars ligger jag nog kvar i garaget om det inte har gått som jag vill :-) /Magnus |
|
|
Kommer inte - jobbar till 23 på fredag:-( /Magnus Mitt objekt: Länk |
|
|
Några fler som vill köra o grilla på lördag??? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Ja kan tyvärr inte på lördag :( tjejen fyller 20 år.. | |
|
hur många är det som kan på lördag??? fler än 3 ? Vad är en hastighetsskylt ? -Just d ja en sådan som övningskörare måste följa !!! -SEGT!!! |
|
|
Jag ska på kräftskiva på lördag så det skiter sig för mig... /Magnus |
|
| Skall det vara någon träff imorgon i Gbg eller? | |
|
Fixar handbroms på 525an på lördag. Det kan ju ta hela dagen. Blir jag klar dyker jag upp, det blir nog lite av sista utflykten i år. Daniel "när det händer, händer det fort, Autobahn" |
|
| Ja hade tänkt komma imorgon iaf..dra ner te röda sten å ta lite kort eller så..skulle ju inte va fel.. | |
|
då skiter jag i att komma på lördag kan inte tyvärr .. och imonn blir det nog inget för min del Vad är en hastighetsskylt ? -Just d ja en sådan som övningskörare måste följa !!! -SEGT!!! |
|
|
Nähe.. då får det bli Göta då...:( BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Jag och J.L kikar förbi imorgon! Jag kör gärna en sväng på lördag, men vi kan ju prata om ev körning imorgon. Jesper H BMW CS #05876A BMW SC #392 |
|
|
Jag kan inte komma varken fredag eller lördag. Vore bra om någon har möjlighet att ta bilder, maila dem till mig så lägger jag upp dem. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Karin: Det stämmer, det är träff imorgon, fredag! 18.30 Götaplatsen. Välkommen! Jag kommer antagligen imorgon. Har blivit en del omkastningar på sistonde som gjort att tiden gått åt som bara den. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
|
Ja vädret är ju kanon idag så jag får allt ta mig i kragen idag känner jag! Hoppas vi blir många ikväll!!! /Magnus |
|
| Ja vädret e ju så bra d kan bli..om d inte drar in nåt från danmark..grrrr.. ja tar me kamera..om d blir video eller vanli vet ja inte..men nån form av bildupptagare ;) hehe | |
|
Klart man får dyka upp på vad som blir min sista träff för i år. Enligt väderkartan så skall det vara fint i Gbg flera dagar framöver. /Pontus |
|
|
kanske kommer :P kanske inte haha Vad är en hastighetsskylt ? -Just d ja en sådan som övningskörare måste följa !!! -SEGT!!! |
|
| Kommer. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.