|
Sida 53 av 195
|
|
|---|---|
|
Vi gör som vanligt, blir det problem så löser vi det då. Åk inte för lättklädd Magnus, det är olagligt! Daniel "när det händer, händer det fort, Autobahn" |
|
|
Men hur mycket kläder krävs då? Räcker det inte med mina vanliga underkläder i läder? Kan ju försöka ta på mig ett par gamla glansiga shorts från 80-talet eller nåt då iaf :-) /El Steffano |
|
|
Magnus, du vet precis vilka shorts du ska ha på dig =) Väl mött på Götaplatsen /Cramer |
|
|
Nä men Carl jag kan inte ha mina Lederhosen.. det blir för hårt när det gäller träffar här i sverige... Blir snarare såna shorts som Robert Gustafsson brukar ha... tunna blanka blåa. /David H |
|
|
Im looking for freedom... since i left my hometown... Looking for freedom... still it cant be found... Nananannaaaa nana... |
|
| ..e inte d snubben från Baywatch (mitch) som sjunger den ? ;) | |
|
Miklen: Det är allas vår egen förebild. David Hasselhoff. We'll never became as much man as you, David! Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
| ..å herregud.. *kryper å gömmer mig* | |
|
Mannen av alla män DAVID, Jag vil va som han Daniel -AUTOKONSULT- |
|
|
Ja, här var det ju en väldigt hög nivå....:-) Hallå, eller. /Magnus Min pärla: Länk |
|
|
Förlåt att vi skämta. Nä grabbar, nu håller vi denna tråden på en seriös nivå MVH Daniel -AUTOKONSULT- |
|
|
Ja jag håller med om att det är en hög nivå... David Hasselhoff ligger på en nivå som INGEN som ens vet om det här forumet nånsin kommer komma till. F*n va kung han é!!!! /The D.H. fan |
|
|
D.H vår manliga ledstjärna. Daniel "när det händer, händer det fort, Autobahn" |
|
|
Vädret kan vi inte klaga på idag =) Ses ikväll! Mvh Jesper |
|
|
det blir nog en trivsam afton helt klart...hoppas på en massa bilar och trevliga förare... ses i afton Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Grattis grabbar! Fint väder till er....jag kommer som vanligt INTE för att jag jobbar kväll! - Det måste vara tråkigt att tvätta en ful bil...Nån som vet? - Handlar gärna era BMWdiecast1/18! |
|
|
Hade en T-y-ta en gång - den tvättades aldrig:-) /Magnus Min pärla: Länk |
|
|
Förresten. Är det nån mer än jag som ska köra upp skokloster Slott den 27maj? BMW CS har ju träff där... - Det måste vara tråkigt att tvätta en ful bil...Nån som vet? - Handlar gärna era BMWdiecast1/18! |
|
|
Tjena! Skall tyvärr till London idag runt 3 så kan tyvärr ej komma, vi får ses om 2 v istället. |
|
|
Vilket härligt väder, nu slår vi väl rekordet ikväll? Jag kommer och det blir förhoppningsvis i en lånad 318ti. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.