|
Sida 194 av 195
|
|
|---|---|
|
Hade inte aning om att dessa pågick fortfarande. Hur många kommer det per gång? Man kanske ska ta och dyka upp någon gång. |
|
| Länk | |
|
Vad säger ni som kör en riktig bil! Ska vi återuppta detta? Personligen hade det varit jättekul. prosperity is a mindset! |
|
|
Återuppta? Varje gång jag kör förbi står ett gäng bilar där och har så gjort. Kollar man i Facebook-gruppen ovan med är det ett gäng som håller i. |
|
|
Oups... Mitt fel! |
|
| Linky no worky, vad söker man efter på FB? | |
| Länken ovan fungerar finfint. | |
|
Hittade denna, rätt? Länk Vänligen, |
|
| Det är en länk typ 5 inlägg upp som sagt... | |
|
Det finns också en grupp som heter Stående BMW Träff Göteborg, där det skrivs numera. Det brukar vara 10-20 personer där när det är sommar och gott väder. I fredags var vi endast 5 stycken, men då var det ju regnigt också. Men det fanns i alla fall en M2:a , M3 E46 och 750 AH F01 på plats. |
|
|
Träffen är på Max Torpavallen numera mellan 19.30-20.00 brukar folket dyka in. Det blir antingen mat på Max eller Sannegårdens Pizzeria Munkebäck. Väl mött :) |
|
![]() 121 BMW M4 competition 2017 M performance.
BMW 320 Si 2006 BMW 320i m sport edition 2011 BMW M3 E46 2002 |
Hej! Jag är grundare av facebookgruppen BMW M-group >Nordic. Vi är nästan 1000 medlemmar nu. Detta kanske skulle vara intressant att samordna lite träffar under sommaren? Mvh Johnny Lehti. |
| Skulle vara trevligt, var ju typ 10 år sedan man var på någon träff nu haha | |
|
Vi kör en spontan vårträff på Max Torpavallen vid Munkebäck nu på fredag den 21:a april. Väl mött. Tid: 19.30 There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
När denna klassiska om än något avsomnade tråd väcks till liv och till och med självaste BMW-Jesus personligen planerar att närvara får man givetvis pallra sig dit. Vi ses där! BMW CS #5139 |
|
Hej! Blir det några som kommer ikväll? Jag tänkte ta mig dit i så fall. |
|
Några bör dyka upp. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
Tack för ikväll, trevligt att ses :)! |
| bra uppslutning? hoppas komma nästa gång (: | |
|
Ikväll kör vi väl igen samma tid, kanal och plats! :) Max Torpavallen vid Munkebäck - 19.30 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.