|
Sida 187 av 195
|
|
|---|---|
| Låter bra, ses ikväll då. | |
|
Denna fredagen blir det inget då några av oss är i Ronneby... Mvh NK Ps Nu är det så |
|
| Fredagen därpå ska Bmw_NK vattna blommor så då blir det inget heller. | |
| Det blir träff. Men den är flyttad till Ronneby! | |
|
Ja just det! Man kan ha den träff i Ronneby. Mvh NK |
|
|
Som Niklas säger befinner sig stora delar av etablissemanget på annan ort i kväll så jag gissar att uppslutningen riskerar att bli lite taskig på BK BMW CS #5139 |
|
|
Ikväll är det träff oavsett omständigheter BMW CS #5139 |
|
| När jag tänkt komma så är alla i Ronneby? Vad händer där? | |
|
Det var förra helgen det var bilträff där... Jag lär nog vara hemma dock inte vattnandes några blommor, utan istället klippandes gräsmattan! Mvh NK |
|
|
Ah. Ser nu haha. Allt är så smått i en telefon och dessutom bländade solen :p Här på BK nu. Var är Alla? |
|
| Detta låter ju lite skoj faktiskt! Man kanske skulle komma förbi nästa gång man är hemma i Götet! | |
| En stor del av etablissemanget är på resande fot så träffen är inställd idag. Ses igen den 19 augusti. | |
| Helt i sin ordning. Ringar in 19 Augusti i kalendern :) | |
|
Trots de tråkiga nyheterna ovan så träffas den övriga delen av etablissemanget klockan 19 som vanligt på BK. Ses där! |
|
| Haha skojare där. Nä, nu slutar vi skoja innan någon får för sig att åka dit på riktigt. ;) | |
| Ja, så är det! Av tidigare erfarenhet vet vi att träffen inte går att genomföra om ca 4 personer finns på annan ort. | |
| "Semesterstängt" - skylt är nu upphängd på BK Eriksberg/parkeringen. Alla får återkomma 19/8 när träffen drar igång igen. | |
|
Skylten är nedplockad, och alla som vill ses som vanligt ikväll kl 19.00 på BK BMW CS #5139 |
|
| Stora delar av etablissemanget befinner sig på annan ort och då kan vi tyvärr inte göra annat än att ställa in. Träffen är i Kroatien istället för Ronneby denna gång. | |
|
Skylten hänger ju kvar. Nu får det vara slutskojat så ingen behöver åka till Eriksberg i onödan. ///Nu är det så/// Samåkning till Kroatien rekommenderas dock |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.