|
Sida 182 av 195
|
|
|---|---|
|
Det stämmer, vi ses i kväll! BMW CS #5139 |
|
| Igen! | |
|
Något intresse i kväll? BMW CS #5139 |
|
| Yes! Jag tänkte komma iaf. | |
|
Då ses vi om en stund! |
|
|
Sekreteraren har hört av Philip som i sin tur har hört att Alain har fått i ordning på bilen och att det därmed finns intresse för att synas imorgon (idag). Mvh NK |
|
|
Det låter bra detta, då ses vi i kväll! BMW CS #5139 |
|
| Jaså? Den träff det är mycket trevligt! | |
|
Ja jag tror det! Mvh NK |
|
|
Träff imorn då (idag) Alain tror han kommer förbi... Mvh NK |
|
|
Då ses vi i kväll! BMW CS #5139 |
|
alain |
Tyvärr måste jag meddela min frånvaro för ikväll, upptagen på annat håll. Även för Pierre som är sjuk och ligger i sängen med feber. Ni får säkert mycket trevligt ändå. Bara att hoppas till nästa veckan. bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
|
Finns det intresse för imorn (idag, fredag)? Eller blir det för tätt inpå Årsmötet på Lördag? Mvh NK |
|
| Intresse finnes hos MB-klubben. Har någon talat med JL:s sekreterare? Hon kanske flexar idag så JL själv får skriva på AP. :/ | |
|
Jag låter meddela att jag gärna ses i kväll för förberedande diskussioner inför morgondagens årsmöte BMW CS #5139 |
|
|
Gött då ses vi ikväll. Mvh NK |
|
| Herr Sahlsten ska ut och veva på stan förmodar jag? "Namn, efternamn!?" | |
| Har skickat ett pm till sekreteraren att jag tyvärr inte kommer att medverka denna afton. Hoppas ni får trevligt! | |
| Synd att man missar detta pga. jobb. Antar att MB-klubbens representant dyker upp i Stetson:-) Alias Brokeback mountain är kanske fortfarande ledigt på AP:-) | |
|
Blir det något imorn trots att Mb-klubben inte kan närvara samt att "Jesus" inte kommer med den nya bilen pga "tjänsteresa"... Mvh NK |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.