|
Sida 179 av 195
|
|
|---|---|
|
Finns intresse för imorn? Mvh NK |
|
|
För min del får jag för en gångs skulle hoppa över kvällens festligheter då jag befinner mig i Bad Gastein över helgen BMW CS #5139 |
|
| Kommer inte loss från jobbet. | |
alain |
Kan tyvärr inte komma eller. bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
|
Nix. Åker till Julkaffet i Kungsbacka imorrn. /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
Blir det något nu på fredag? Har vägarna förbi Göteborg nämligen |
|
| Ja tänkte försöka dra mig dit om jag hinner då jag ändå är i kungälv innan om några andra kommer dit :) | |
| Om någon har ett fungerande diagnosprogram hade det varit kul att testa på min 530, jag får nämligen inte mitt BMW-scanner kit att fungera... | |
| jag får inte ordning på min felkodläsare heller tyvärr :( Men kanske finns någon annan som har fungerande grejer? Hade gärna läst mina felkoder åxå isf om någon ändå har med sig :) | |
alain |
Kommer ikväll, Pierre kommer också. Hoppas att det kommer mycket folk. bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
|
Då ses vi i kväll! BMW CS #5139 |
|
|
Tvek ifall man kommer. Har tenta imorn... Mvh NK |
|
| Ser ljust ut för mig med! Är det någon som kan hjälpa till med att läsa felkoder tror ni? | |
| Kommer ikväll, vi ses då. | |
|
Eftersom det finns intresse för en extraträff i morgon så kör vi som vanligt klockan 19. Ses där! |
|
|
Absolut jag kommer förbi. Mvh NK |
|
|
Är det någon med felkodläsare som tar svängen om Burgerking imorgon månntro? :) Tänkte byta handbromsbackar efter jobbet, är inte säkert att man hinner ner om grejerna kärvar, men kan försöka då jag inte har något annat planerat för kvällen än iaf :) |
|
|
Vet inte om någon har sådan utrustning med sig... Sedan tror jag inte det är så lätt att stå ute (i regnet) och ha dator med sladdar mm som utsätts för vädret för att inte nämna tempen ute... nog därför denna förfrågan inte svaras på... Mvh NK |
|
alain |
Tveksam att det regna ikväll, lite för kallt för det. Ikväll är det sista träff på året 2012, hoppas att många vill komma. bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
|
Vi ses i kväll! BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.