|
Sida 178 av 195
|
|
|---|---|
| MB-klubben föreslår att lämpliga instrument till uppvisningen torde vara två BMW 750, en E38 och en E32. :) | |
|
Tillbandahåller någon grönskyltar skulle det kunna vara möjligt, annars är det nog värre även med den saken BMW CS #5139 |
|
| Inte omöjligt. MB-klubben förmedlar självfallet kontakt med en av sina samarbetspartners. | |
|
Jag kan ju bara tillägga att det är nog fler som har räknat med tårta idag. Har kapten Alain sett till att få tag i någon tårta eller kommer "lilla hjärtat" i kassan att bli besviken liksom vi andra? :~) Mvh NK |
|
|
Grönskyltar tillhandahålls av mig i vanlig ordning annars. Dessa är alltid lediga på helgen när dom inte sitter på testbilar ;) så ordna fram ett par V12or så täcker vi större delar av Eriksberg i dimma ikväll. Nästa träff blir MB-klubben ansvariga för uppvisnings-show! Kommer ikväll oavsett tårta :) |
|
alain |
En god tarta skulle sitta på plats men den gång är det inte min tur. :) Hoppas att lilla hjärta inte bli besviken,:) bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
alain |
Mycket trevlig träff igår då var vi 15st då 5 st firade födelsedagen med tårta. Vi skulle ha vart 6st men saknade Diesel-Kungen som var upptagen på annat håll och inte kunde vara med. [URL=Länk [URL=Länk bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
|
Något ikväll? BMW CS #5139 |
|
|
Varför inte. :~) Mvh NK |
|
|
MB-klubben kan också tänka sig att närvara. Då vår ordinarie representant är utesluten pga förra veckans skojeri på träffen skickar vi Göte, 89 med sin Pagoda. |
|
alain |
Kommer. bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
|
Dags i kväll igen, vi ses då BMW CS #5139 |
|
|
-"Ja jag tror det" Mvh NK |
|
| Kommer ikväll, ses då. | |
|
Något intresse i morgon? BMW CS #5139 |
|
alain |
Intressen finns alltid för den som är intressarad. Jag kommer ikväll. bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
|
Kan man förvänta sig att "Frasse" kommer förbi och provsitter diverse bilar :P Mvh NK |
|
|
Då ses vi i kväll igen! BMW CS #5139 |
|
|
Javisst. Får se när man dyker upp bara, men kommer dit gör man... Mvh NK |
|
alain |
Nu är det fredag igen med en avkopplande träff. Vi ses ikväll. bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.