|
Sida 174 av 195
|
|
|---|---|
|
Riktigt kul ikväll ju massor med bilar. Även nytt folk som inte varit där tidigare, bra initiativ! Jag kan även meddela att jag såg en mörkblå alpina e34 i Torslanda. Mvh NK |
|
alain |
. Mycket trevlig träff var det igår med besök av Arne och Michael från Eskilstuna. Tack till fler andra som körde lång ifrån för att vara med. Många finna Bimmer, mycket fin väder då kunde vi stanna länge ut och prata med varandra om vara pärlor. Därefter gick vi in på BurgerKing och försatt att dikuterar fråmför en god bit. bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
|
Mycket trevlig var det. Vi får hoppas vädret är med oss någon månad till :) |
|
|
Är det träff imorn eller blir det nästa fredag? Mvh NK |
|
alain |
Nästa vecka den 31a. bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
|
Tänkte om det var någon extraträff, men kanske inte ... :/ Mvh NK |
|
| Kommer tyvär inte loss från jobbet imorgon. | |
|
Såklart kör vi morgon om intresset finns, jag är på BMW CS #5139 |
|
|
Så ska det låta! Syns "imörn" som Richard hade sagt och nu även Philip... Mvh NK |
|
| Intresse finns :) Jag kommer vid 19. | |
|
Är det med alpina eller? Mvh NK |
|
| Kul, då ses vi. Kommer Philip på sin nya cykel tro? | |
| Jag åker nog alpina ikväll Nicklas :) | |
|
Philip tyckte ju att det var riktig spört! Så nog får vi hoppas det, eller :D... Mvh NK |
|
|
Blir det nån träff nu på Fredag, jag är för en gång skull i Gbg över helgen? BMW CS #5206 |
|
|
Nu på fredag är det ordinarie träfftid, så svaret är ja! Kl 19 på Burger King Eriksberg. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag tänkte också dyka upp imorgon, är i götet för en gång skull en fredagskväll. BMW CS #5206 |
|
|
Vi ses i kväll! BMW CS #5139 |
|
|
Skall försöka dyka upp ikväll. Men nu får ni inte ha föööör granskande blickar grabbar! Det är en gammal bil. Kan inte vara så fin som era nya kärror. Skall bli kul o ses! |
|
alain |
Mycket trevlig träff var det igår, 19 bilar, några fick åka tidigt pga en träff i Kungälv där det fanns en träff med blandad märke. Ska försöka att bjuda in fler till nästa träff. bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.