|
Sida 173 av 195
|
|
|---|---|
|
Du menar alltså att du hoppar grillningen på Knutan i kväll? Lennart Bornhall BMWCS #1085 |
|
|
Ja, jag åker ner till Knutstorp först i morgon BMW CS #5139 |
|
|
Jag tänkte åka ner till BK på fredag och ta en burgare med J.L övriga sugna för en extraträff är hjärtligt välkomna. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Jag kommer la dit som vanligt ifall jag inte trillat av byggställningen innan dess... Mvh NK |
|
| Nej! Det blir inget med det! För jag är inte hemma... ;) | |
|
J.L: "Om man inte är här får man stå sitt kast". Vi ses! Mvh Philip |
|
|
Exakt! Mvh NK |
|
|
Är på plats nästa fredag i den hemske Röde Hund. Kanske rentav med nytt o friskt avgassystem :-) /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
| Den där J.L låter som en elak snubbe! Nä skämt åsido. Ha en trevlig träff i morgon! | |
|
Kan det vara så att det är träff imorn... =-D Hoppas vi syns där! Undra om Alain (kapten) har fått dit något nytt ansikte eller någon som bara varit där nån gång... Mvh NK ps tar med mig bagagerumsmatta till e36 coupe.... |
|
|
Lysande! Jag o Röde Hund kommer förbi en sväng för att ekiperas.... :-) /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
Det kommer iaf ett skrynkligt ansikte från Jönköping samt ett glatt långväga som bara varit där en gång tidigare. (Är väl fortfarande BK eriksberg 19.00 ?) /Stefan |
|
|
Otto Facelift? (rekommenderas av Philip oxå) Kommer ev. också till BK ikväll. |
|
|
Då ses vi i kväll! BMW CS #5139 |
|
|
Kul att du kommer ända från Jönköpingstrakten Stefan! Japp det är erkisberg 1900 som gäller. Mvh NK |
|
alain |
Jag har gjort någonting som så att det förmodligen kommer mer BMW folk ikväll. Vem som kommer? Ni får se. bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
|
Alltid uppskattat Alain! Då hoppas jag bara att bilen din kommer vara nytvättad och ny skinnad innnan träffen idag likt så som den såg ut här Länk Mvh NK |
|
|
Hur länge stannar ni på bk? Slutar nämligen jobba halv 9 och hade varit skoj att svänga förbi en sväng:) |
|
|
Ta du och kom förbi, hur länge det stannas är olika... Mvh NK |
|
| Jag kommer ikväll :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.