|
Sida 171 av 195
|
|
|---|---|
|
Absolut , jobbar egentligen fredag kvällar men nu börjar semestern nästa onsdag så några kommer jag hinna med hehe. |
|
| Det är onsdags-träff för gamla bilar brevid operan idag. Tänkte åka dit, nån annan som är sugen? Brukar vara en trevlig samling av olika klassikers och sportvagnar. | |
|
Då ses vi i kväll igen! BMW CS #5139 |
|
|
Ser ju ut att klarna upp vid 18-teden enligt Länk J.L V8:a ikväll? |
|
|
Rättelse 1. 18-tiden Rättelse 2: V12:a ikväll ? :) |
|
|
Tråkigt väder i stan nu. Vi får hoppas att det stämmer som PWtec säger. Ses ikväll! |
|
|
PW, jag tror det blir Skoda faktiskt =) BMW CS #5139 |
|
| Har inte Skodan V12 också? | |
|
Nu kan man inte ens lita på norrmännen.... Regnet smattrar på altantaket, nytvättade M5:an får vila ikväll;) Ha det så trevligt på BK! |
|
| Någon träff nu på fredag eller? | |
|
Bmwcs west har träff imorn vid Maritiman vid ca 18:00 Mvh NK ps vad det gäller fredag så vet jag inte om det kommer vara extraträff... |
|
|
Maritiman vart ligger de? Bmwcs? Något speciellt medlemskap eller kan Man svänga förbi? Ha de |
|
| Det ligger brevid operan. Det är bara att svänga förbi imorgon. Kommer att vara många fina bilar att titta på, om bara vädrets makter kan samarbeta lite. | |
| Okok svänger förbi en sväng med frugan imorgon. Hoppas att få se fina bilar och inspirationer. | |
|
Nu ser det ju ok ut på väder fronten i alla fall... Syns där! Mvh NK |
|
|
Vad jag förstod fanns intresse för träff i morgon kl 19.00 på BK, så då ses vi väl där BMW CS #5139 |
|
| Jag är på. Kommer vid 8-tiden. | |
|
Trevligt trevligt. Mvh NK |
|
|
Kommer någon i en DS eller ID? Ses ikväll! |
|
|
Några bilder från Maritiman i onsdags: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.