|
Sida 169 av 195
|
|
|---|---|
|
Allt som medför bättre väder till på söndag är välkommet! Mvh Philip |
|
| Vi har haft rådslag i MB-klubben efter den senaste fadäsen i Kungsbacka och kommit fram till att jag trots det får närvara på träffen. Så jag kommer också. ;) | |
|
Götaplatsen nu på fredag, hur låter det? Bra väder är det ju iaf! Mvh NK |
|
|
Jag tycker vi kör "förträff" på Götaplatsen kl 18, sedan fortsätter vi till BK Erikberg kl 19. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Blir varmt & skönt på Götaplatsen tror jag iallafall:) Mera bilder, alla kanske inte hänger i Tjolöholm-tråden... Så därför en länk med lite foton från min kamera också. Länk |
|
|
Fel länk Peter... /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
Testing Länk |
|
|
Ingen behörighet :( Mvh NK |
|
| Jag skall försöka hinna till Götaplatsen 18.00 i morgon | |
|
Måste nog jobba imorgon:-( Såg iallafall en soild-röd S500 W140 utanför jobbet igår. Riktigt fin, och hade bara gått ca. 42.000 mil.Men som Sctekarn säger, då är ju en W140 inte ens inkörd:-) Hoppas ni får en bra och solig träff. |
|
|
Bmw_NK Ajdå, Google ändrar hela tiden Testa nu Länk |
|
|
Tjusigt Peter!!!!! Kanonbilder!!! :-) /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
W140 är det bästa som Gud har givit mänskligheten vilket alla också är överens om. Vi ses ikväll! Mvh Philip |
|
| W140... är inte det smörjmedel. | |
|
Det är den kinesiska kopian på WD40... /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
Ja så heter den ju:) Jag använder mest 6-55 :) |
|
|
Jag ägnar mig åt att sätta upp tjejernas pool ikväll istället. En o annan tysk ful-öl lär slinka ner åxå... :-) Ha det så kul! /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
| Finns det något intresse för i morgon kväll? | |
| Ja | |
|
Absolut gör det de, frågan är bara om någon har möjlighet att ta med en W140 helst facelift för vidare detaljstudier? BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.