|
Sida 167 av 195
|
|
|---|---|
| vart är samlingen? | |
| Bk eriksberg | |
|
Träff i kväll igen, vi ses då BMW CS #5139 |
|
|
Blir det samling vid götaplatsen idag? Eller är det som vanligt, att det är bk som gäller? Mvh NK |
|
|
Jag kommer till BK! Mvh Philip |
|
| Jag kommer också till BK :) utan BMW dock.. | |
|
Jag kommer också till BK vid 19.00 Men någon gång framöver tycker jag defintivt vi får träffas på Götaplatsen som förr i tden =) BMW CS #5139 |
|
| Trevligt! Ses ikväll! | |
|
BK i kväll 19.00, vi ses där! BMW CS #5139 |
|
| Kör vitt eller svart... | |
| Kör blått ikväll! | |
| Kör också svart eller vitt, den blå får stå ;) | |
|
Tackar för en trevlig träff. Här är några bilder: Länk |
|
|
Hej! När har ni nästa träff? blir det nästa onsdag eller? Ursäkta en lantis, men det finns ju 3 BK på Hisingen, är det den med F markerad nedan eller? Länk Har köpt en Bimmer så jag tänkte joina sällskapet. Går det bra att komma även i en lite äldre bil? Denna är ju inte så flott som era på långa vägar. Hade inte ens råd med riktigt tak på den ;) |
|
|
äsch länken funkade ju inte, testar igen. är det denna BK ni träffas på? Länk |
|
|
Nästa träff är på fredag 27 april kl 19.00 på BK Eriksberg Kolhamngatan, välkommen då! BMW CS #5139 |
|
|
Blir ju träff 3 dagar i rad denna veckan ju! Wölkes tors Bk fre Mantorp lör Mvh NK |
|
alain |
Hej! Desande. Det stämmer som du beskriver på länken. Besöksadress Kolhamnsgatan 1 417 61GÖTEBORG Fredag den 27 april kl: 19.00 bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
|
Jag svänger förbi någon fredag! RS |
|
|
Hej! Tack för hjälpen. Nu gäller det bara att inte köra fel på Hising Island. ;) Skall försöka dyka upp. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.