|
Sida 163 av 195
|
|
|---|---|
|
Oberoende av vad för drivmedel man föredrar är tanken att vi träffas på BK Eriksberg i morgon kl 19.00 som vanligt för hamburgareätande och vidare diskussioner. Välkomna då! BMW CS #5139 |
|
|
Extraträff imorgon, alltså? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Ja, det tycker jag/vi! Mvh Philip |
|
|
Står över ikväll. Ägnar istället eftermiddagen/kvällen åt väggspackel, maskeringstejp, rollers och mörkvit färg... /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
| Trevligt! Ses ikväll. | |
|
Ingen träff för mig ikväll. Har en förkylning som sätter stopp för detta =( Hoppas ni får skoj iaf =) |
|
| Det får man inte missa. Tommie och jag kommer också :) | |
|
Jag kommer också! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Liksom jag...vi ses... (Usch vad det är mörkt ute redan) Lars Franzén BMW CS #6275 |
|
| Hur länge brukar det hålla på? Tror inte jag hinner, men nästa helg man kanske kan komma å spana in era vrålåk :) | |
|
Vi brukar hålla på till vi blir utslängda från BK, ca kl 23 eller senare! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Okej, är det ungefär vid Lindholmen, eller är det någon mil höger om Angered? får olika svar på hitta.se å eniro | |
|
Kolhamnsgatan, Eriksberg - vid Lindholmen... /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
Då var det dags igen, vi ses i kväll! BMW CS #5139 |
|
|
Helt rätt! Mvh Philip |
|
|
Vart är det ikväll? Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
alain |
ikväll är det vi Burger-King Eriksberg kl: 19.00 Lite special ikväll då är det 5st som fyller är inom 5 dagar. Eftersom Diesel-Kungen är just nu i Thailand då han inte kan vara med ikväll, han fyller år den 16e november. bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
|
Får fint främmande ikväll, så jag måste tyvärr hoppa...;-( Annars är bilen nyvaxad och redo för vinterns övningar;-) Lars Franzén BMW CS #6275 |
|
| Jag kommer =) Just nu lutar det åt att åka V10+diesel men kan ändras till V8+bensin. Får se vilken nyckel som ligger närmast när det är dags för avfärd... | |
|
Kommer inte! Ha det så kul!!! /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.