|
Sida 162 av 195
|
|
|---|---|
|
Visst finns det förståelse, bara du fyller i uteslutningsblanketten på nästa träff :-) Mvh Philip |
|
|
Då ses vi i kväll! BMW CS #5139 |
|
|
Hej glada Göteborgsgänget! Hur länge kommer ni fortsätta med fredagsträffarna? Ska ev ner t Gbg framöver. O tänkte hänga på. Mvh Christina |
|
|
Träffarna rullar på varannan fredag, hela året om, även om det brukar bli sparsamt med däcksparkande under vinterhalvåret. Nästa träff är på fredag 14/10 kl 19.00 som vanligt, välkommen då! BMW CS #5139 |
|
|
Då var det dags i kväll igen, vi ses då! BMW CS #5139 |
|
|
Mat och vätskebalansen skall återställas. Vi ses där! Mvh Philip |
|
|
Står över... Satsar på sektionskörningen 22/10 istället! /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
| Jag kommer ikväll! Hoppas Philip glömmer uteslutningsblanketten nu bara... | |
|
Återigen dags för träff i kväll, vilka dyker upp? BMW CS #5139 |
|
| Jag kommer! Hoppas jag.. Får se om mitt färdmedel för kvällen behagar fungera hela vägen. Ska åka en helt nyinköpt oprövad engelsk bil =) | |
| Kommer och väntar med spänning på spaccos engelska bil! | |
|
Kommer också i en engelsk bil. //Lars |
|
| O dear, engelsk underavdelning på G? | |
|
Tackar för trevlig träff igår =) Pwtec, temakvällar är grejen, igår engelskt och nästa gång ska man tydligen komma i något spanskt! Skämt åsido, det var nog bara denna gång som det "råkade" bli så ;) |
|
| Några bilder från igår? | |
| Nästa gång är det som vanligt tema diesel! | |
|
Klimatkompenserar ni med dieselkanoner också är det helt okej för mig. Mvh Philip |
|
|
Jag tog bilder, men har inte hunnit få upp dem! Så här års blir det ingen film, det är mörkt. Vad hände med V8-temat? ;-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
ErikW, V8-temat är garagestående för min del. Tveksamt om den ska ut så mycket mer i år =( Men Pierre är ju där och backar upp iaf =) Följer nog JSRs förslag så länge och kör på diesel istället, och passar även på att utöka diesel-temat med V10 också. Om inte V10+diesel finns i hushållet går det lika bra att komma med 2st Volvo V70N D5 tex. |
|
|
335 och 535-dieslar går också bra. Mvh Philip |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.