|
Sida 161 av 195
|
|
|---|---|
|
Är det bra väder kan det väl vara trevligt med Götaplatsen en sväng? BMW CS #5139 |
|
|
Kanske kommer ner även denna fredag. Det sägs ju att vädret ska bli bra. / Christina |
|
|
Jag planerar att dyka upp oavsett väder. Sol+Götaplatsen håller jag tummarna för =) |
|
|
Då ses vi i kväll, jag skall försöka hinna till Götaplatsen en sväng först BMW CS #5139 |
|
|
Står över detta evenemang ikväll. Ha så kul! /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
Vi ses på BK efter kl 19! Mvh Philip |
|
|
Jag kommer till Götaplatsen vid 18-snåret Ska "bara" tvätta bilen först! Lars Franzén BMW CS #6275 |
|
| Lite ändrade planer för min del, kommer inte hinna till Götaplatsen utan kommer till BK efter 19 istället. | |
|
Är på Göta, var är alla??? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tyvärr fick jag förhinder i sista minuten. Men det blir väl fler träffar? / Christina |
|
|
Kvällens film: Länk Men nu börjar det bli mörkt på träffarna, inte lätt att filma då... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tack för en trevlig träff igår =) Mycket bra filmat i vanlig ordning Erik! Hemresan på kvällen för min del tog dubbelt så lång tid mot vad den brukar. 80-90km/h på motorvägen och längre norrut var det ännu kraftigare dimma och man såg bara några meter framför bilen så tempot sjönk ännu mer.. Från Stenungsund längs 160an till Orust gick det i 40km/h hela vägen. Gissa om jag var trött i ögonen när jag äntligen kom hem!! Men det var ändå värt det efter den trevliga träffen =) |
|
|
Tur du hade pilsner på kylning när du till slut kom hem :-) /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
Jajamän! Det stod en kall Königs och väntade på mig =) |
|
|
Nästa träff kommer jag i någon av dessa (kan jag i alla fall drömma om...) Länk |
|
|
Det är inga pengar för dig Mikael. Självklart äntrar du i senaste 6-serien! Mvh Philip |
|
|
Imorgon 7/10 blir det matintag på BK efter kl 19. Kom dit alla hungriga! Mvh Philip |
|
|
Om tiden räcker till dyker jag upp =) Då eventuellt i en annan bil, tyvärr inte BMW, men iaf som kanske kommer falla J.L i smaken??? |
|
|
Backar även denna gång, tyvärr... Ska skärpa mig - jag lovar :-) /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
Meddelar att jag gör som Magnus. backar.. Inser att tiden inte kommer räcka till för mig. Men visst finns det förståelse för det? ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.