|
Sida 160 av 195
|
|
|---|---|
|
Nej, klockan 18 är det samling vid Götaplatsen!!! Sedan blir det gemensam karavan till BK Eriksberg, där vi möter upp övriga klockan 19. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Vilken tid är det som gäller vid Götaplatsen? 18 el 19? | |
|
18.00 på Götaplatsen och inget annat!!! Som JL säger lite högre upp, så dyker de elaka o fula P-Lisorna upp vid 19-snåret... /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
Tidsfascister! Kan det ha något att göra med bilmärkets ursprung? ;-) Mvh Philip |
|
|
OK, då minskar vi körtiden Jönköping-Göteborg med 1 timme... ;=) /Stefan |
|
|
...genom att höja farten? ;-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Va tråkigt att man måste jobba:-( | |
|
17 bilar och folk från diverse städer. Vi ses imorgon! Mvh Philip |
|
|
Tack för igår! Här är filmen: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tack för igår alla bmw vänner, det var mycket trevligt! Jag kommer att dyka upp fler gånger. Erik, det var väldigt snyggt filmat, tummen upp. Mvh Maria |
|
|
Vilket monsterljud, 5:48 in i filmen :-) Mvh Philip |
|
|
Snyggt jobbat, Erik! /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
Håller med Philip. Inte mycket som knäcker en 6cyl E60 =) Som förra gången Erik, otrolig snyggt filmat och redigerat. Världsklass!! Fortsätt med detta så får vi passa oss vad vi säger i framtiden =) |
|
|
Kolla in biltjuven vid 3,29! ;-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Den typen av medlemmar som figurerar vid 3:29 skulle uteslutas omedelbart! Mvh Philip |
|
| Instämmer med Philip! Drar ner BMWs rykte anser jag! Uteslutning är milt tycker jag.., Någon med reg-nr på den bilen så vi kan fixa detta??? | |
|
Hej hela Göteborgsgänget! Tack för er gästvänlighet o en trevlig afton. O Erik, mkt bra filmat. Hoppas kunna möta upp vid någon mer träff, men det blir väl först i vår? Mvh Christina 330i Cab RubyBlack |
|
|
Här är bilderna också: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tack för en trevlig träff, kul med samlingen på Göta-platsen och paraden till Eriksberg. Erik; kanonfina bilder & film. /Stefan |
|
alain |
Imorgon den 30e är det dags igen, är det götaplatsen kl 18.00 eller Burger-King kl: 19.00? bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.