|
Sida 154 av 195
|
|
|---|---|
|
Lupp och förstoringsglas är ledorden, fast då får jag nog också gå till BK ;-) Mvh Philip |
|
| Trevligt! Då ses vi ikväll! | |
|
Drar nu:-;) Lars Franzén BMW CS #6275 |
|
| Träff idag. Några som kommer? | |
|
Givetvis BMW CS #5139 |
|
|
Står över ikväll... /Magnus, BMW CS # 07317 Den Gröne: Länk |
|
| Finns det något intresse i kväll? Några av oss finns på plats vid 19 tiden i detta kanonväder | |
| Trevligt! | |
|
Äntligen så klaffar väder, ledighet och vilja. Syns vid 19:00. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Bra där Meistro! Mvh Philip |
|
|
Då var det dags i kväll igen, vi ses på BK 19.00! BMW CS #5139 |
|
|
Jag står över. Åker ner till Puttgarden TIDIGT lördag morgon och bunkrar inför sommaren. Rudolf E39 ska få bekänna färg :-) /Magnus, BMW CS # 07317 Den Gröne: Länk |
|
|
Här kommer lite bilder från West-sektionens utflykt på Nationaldagen. Målet var Fiddes Garage mellan Ulricehamn och Jönköping. (kopiera och klistra in) Länk Tipspromenad med lite BMW-nördiga frågor:), fika och underbara vägar i sommarskrud. Käk som avslutning, trevligt är ordet. |
|
| Philip, det vet du. Mailar. | |
|
Fina bilder Peter! Ni verkar ha haft det müzigt :-) Önskar jag kunnat vara med.... /Magnus, BMW CS # 07317 Den Gröne: Länk |
|
| Snyggt PW! | |
|
Då denna veckas träff infaller på midsommarafton då dom flesta säkert har annat för sig än att äta hamburgare på Burger King är förslaget att träffen istället flyttas till torsdag dvs i morgon kl 19.00 BMW CS #5139 |
|
| Låter bra, ses där! | |
|
Det gör vi! Mvh Philip |
|
|
haha nu när ja faktiskt har tid att komma så vet ja inte om ja vågar ens. alla har ju så otroligt fina bilar! min bil e ju ingen pärla direkt (jämfört med era). får kanske parkera lite längre bort eller nått^^ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.