|
Sida 152 av 195
|
|
|---|---|
|
Jobb, jobb, jobb.... Inte i kväll heller, alltså! /Magnus, BMW CS # 07317 Den Gröne: Länk |
|
|
Kung Bore och jag kommer närvara! Mvh Philip |
|
| Då syns vi ikväll! | |
|
Är på plats! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Då ses vi ikväll igen! BMW CS #5139 |
|
|
Jag anförtror mig till högre makter och hoppas kunna närvara i sedvanlig ordning. Mvh Philip |
|
|
Vi får hoppas snön smälter tills i kväll, vi ses då! BMW CS #5139 |
|
| Får se om jag får permission hemifrån... :) | |
|
Kommer nog inte ikväll, men dyker upp på Auto7H imorrn :-) /Magnus, BMW CS # 07317 Den Gröne: Länk |
|
|
Det blir bra! Mvh Philip |
|
alain |
Vilka är det som kommer till Kråkans krog & café i Mölndal på lördag? bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
| Tid? | |
|
Kl 19.00 Länk Mvh Philip |
|
alain |
Jubileum så tillvida att det i år är 15 år sedan? Lite fel med 15 år eller? He-he! Var fick de ifrån 15 år när första träffen började maj 1994. bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
|
96 drog de första entusiasterna i Göteborgsområdet igång det som senare skulle komma att kallas för Westsektionen. Magnus, Morten, Rickard och Urban mfl. 96-11 är alltså 15 år. (Middagen har förövrigt inget med AutoPower-träffarna att göra och är endast till för medlemmar i BMW CS). Se länk och anmäl er senast idag! Länk Mvh Philip |
|
|
Kan ju bli trevligt på Kråkan. Anmälde mig idag, när vet man om det finns platser kvar? |
|
|
Utgångspunkten är att alla anmälda skall få plats och det är därför vi ser hur många anmälningar som kommit in för att på så vis öka/minska antalet platser. Mvh Philip |
|
|
Då var det dags i kväll igen! BMW CS #5139 |
|
| Äntligen! Syns ikväll. | |
| Kl 19.00? ...var för längesedan jag var med.... minns inte! :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.