|
Sida 145 av 195
|
|
|---|---|
|
Självklart har e30cabbe rätt :-) Det finns gott om folk på träffen som älskar 120D M-Sport! Mvh Philip |
|
|
Det tackar vi för gossar! Håller kolla på tråden inför nästa möte, vet inte om Herr Gaspedal kommer till träffarna längre? Känner honom nämligen. Mvh |
|
|
Jo då, han dyker upp titt som tätt vilket vi är tacksamma för. Du får be honom komma på nästa träff! Mvh Philip |
|
|
Blir det nåt på fredag? BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
För en gångs skull verkar det som om jag är ledig en fredag kväll, så visst, man vet aldrig :-) /Magnus Oldberg, BMW CS # 07317 Bostongurkan: Länk |
|
|
Jag är "tyvärr" på terrassfest så ni får ha det så roligt utan mig :-) Mvh Philip |
|
|
Risken finns att även jag uteblir pga kombinationen fint väder, ledigt, pilsner, gasolgrill och marinerade köttbitar. Vi får se... /Magnus Oldberg, BMW CS # 07317 Bostongurkan: Länk |
|
|
Kombinationen är ju slående men för mig räcker det med nr 3 på listan :-) Mvh Philip |
|
|
Eftersom schteekande på terassfester och grillning verkar uppta intresset i morgon kväll är jag skeptisk till att lägga in en extraträff? Nästa ordinarie träff är fredagen den 25 juni vilket även råkar vara midsommarafton, och då tror jag många har andra planer än att hänga på BK Eriksberg. Mitt förslag är därför att vi flyttar till veckan efter dvs 2 juli och därefter fortsätter på ordinare schema med träffar på ojämn vecka. Om det uppstår en anstormning i tråden som vill ha träff i morgon kväll istället så reviderar vi direkt =) BMW CS #5139 |
|
|
Order från högsta instans är vedertaget. Beslutet kan ej överklagas :-) Mvh Philip |
|
|
Fine! Jag jobbar 2/7, så nästa tillfälle att överväga blir 9/7. Så får det bli :-) /Magnus Oldberg, BMW CS # 07317 Bostongurkan: Länk |
|
|
Agrrr.... Nu när jag har fått tid o laddat! :( BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Hur många är sugna på att köra en träff nu på torsdag den 24:e ? "Less brakes, more accelerator." |
|
|
Torsdag låter intressant för min del! Mvh Philip |
|
|
Bra förslag, så slipper vi skjuta fram till 2 juli och behåller rätt vecka, jag är på BMW CS #5139 |
|
|
Jag är på.... :-) /Magnus Oldberg, BMW CS # 07317 Bostongurkan: Länk |
|
|
Kommer också om mina speglar är färdiga från lack. Kan hända att jag tar S Ben istället. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Hinner jag med få ihop bilen så kommer även jag! Beror på när A7H får hem mina delar.... BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Osäkert om jag kan komma... redan uppbokad :( | |
|
Kommer troligen också på torsdag! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.