|
Sida 144 av 195
|
|
|---|---|
|
Kan tänka mig en extraträff. Det var en underbar kväll igår, det skulle bli sol och värme ikväll också. :) Måste dessutom rasta 528:an lite. |
|
| Jag kommer om det blir något! | |
|
Då ses vi i kväll! BMW CS #5139 |
|
| Förhinder i sista minut. Typiskt. | |
|
En liten men tapper skara om tre personer fanns representerade under kvällen. Naturligtvis lika trevligt som alltid ändå :-) Mvh Philip |
|
|
Vilka kommer i kväll? BMW CS #5139 |
|
|
Jag kommer! Ska bara tvätta "Saharabilen" innan. Ett särskilt stort tack från Lars och mig riktas till folkraceförarna på Tjolöholm! Mvh Philip |
|
|
Träff ikväll?? Jag funderar på att komma i så fall. Första fredagen på länge som man är ledig och då hade det varit roligt att komma ut med bilen lite=) |
|
|
Nope inget idag vad jag vet, du får ge dig till tåls en vecka =) BMW CS #5139 |
|
| Imorgon kör vi igen, uppställning på BK klockan 19. Sätt ett kryss om ni har tänkt komma! | |
|
Kommer givetvis BMW CS #5139 |
|
| X | |
|
XX Lars Franzén BMW CS #6275 |
|
| Om det funkar, så tar jag min middagsrast på BK i kväll. | |
|
BMW och XXX så klart ;-) Mvh Philip |
|
|
Här kommer 3 bilder från senaste träffen. Länk Känns som att Lars numera får renovera M5:or på varje sådan träff:-) Kul iallafall at se en gammel bekant(Silverstone M5:an, som var med på en provkörningsträff för ett antal år sedan) |
|
| Får man vara med de stora pojkarna och leka tro? :) | |
|
Kom i en bil som släpper ut mer än 400g CO2/km så är du varmt välkommen ;-) Mvh Philip |
|
| Där sket det sig, rejält :D | |
|
Lyssna inte på honom... Du är välkommen hur mycket/lite din bil än släpper ut! Fast bilen du kommer i bör ju helst vara grön och gärna med tygtak :-) /Magnus Oldberg, BMW CS # 07317 Bostongurkan: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.