|
Sida 143 av 195
|
|
|---|---|
alain |
kommer också ikväll. bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
|
Tackar för en trevlig träff. Några foton från träffen. Länk |
|
|
Blir det någon extraträff nu på fredag? Tänkte svänga förbi med den då helt ny-lackförseglade E60in. Ska bli spännande att se resultatet. Med lite tur hinner min (bättre?) ;) hälft ned till Gbg kl 19 men sin delvis nylackade och reparerade E38. Blev en hel hög nya plastbitar efter vinterns vurpa :/ //Mikael |
|
|
Vi är några stycken som åker upp till Mantorp på fredag eftermiddag. Det blir alltså ingen extraträff för min del :-( Mvh Philip |
|
| Jag jobbar på fredag, så inget för mig heller. | |
|
Vore kul, men även jag befinner mig på jobbet på fredag kväll... /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
| Då får det bli vid ett senare tillfälle! Ha det så kul i Mantorp och på jobbet :) | |
| Vilka planerar att dyka upp på fredagsträffen vid BK ? | |
| Jag kommer | |
|
Kommer inte. Är i Malmö på pubrunda :-) /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
Vi kör väl på som vanligt trots Kristi himmelsfärd och klämdag på fredag ;-) Mvh Philip |
|
| Jag jobbar, så ser mörkt ut för min del. | |
|
Jag kommer, men blir eventuellt lite sen. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag kommer som vanligt BMW CS #5139 |
|
|
Med tanke på solen: Är det inte dags att återuppta däckglanstävlingen idag? ;-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag tror jag har lite liggandes kvar i bagaget, fast J.L vinner nog igen. Man ska väl inte underskatta Biltemas produkter ;-) Mvh Philip |
|
|
Biltemaprodukter kan man möjligen ha på gamla M5or =) Jag har iaf dragit mitt strå till stacken och tvättat min 120d och lagt på ordentliga mängder av Wurth däckglans, så vi får se BMW CS #5139 |
|
|
Jag kommer i nypolarad/nyvaxad/däckglansad bil :-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Har inte hunnit polera/vaxa/däckglansa bilen än, men det är på gång! Har dock precis demonterat/målat/vaxat/monterat sidokjolarna, om det räknas... Kommer ändå ikväll;-) Lars Franzén BMW CS #6275 |
|
|
Fredag, fint väder och inget att göra. Extraträff? BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.