|
Sida 142 av 195
|
|
|---|---|
|
Kommer BMW CS #5139 |
|
| Samma här, kommer också. | |
|
Är det vid Burger King Eriksberg som träffen är? Tänkte kanske åka förbi, måste ju köra in dom nya bromsskivorna;-) Mamma Mu är allas vän |
|
|
Ja, det stämmer träffen är på Burger King Eriksberg, Kolhmansgatan 1. Länk Välkommen! |
|
alain |
Som vanligt! jag kommer. bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
|
Vilken tid är det? Mamma Mu är allas vän |
|
| Ifrån klockan 19.00 tills man tröttnar | |
| Måste tyvärr jobba:-( | |
|
Tack för en mycket välbesökt upptaktsträff som jag väljer att kalla det. 4 st carbonsvarta M5 E39 på plats och min står hemma i garaget. Hur stora är oddsen? På återseende! BMW CS #1812 |
|
|
Då fredagens träff infaller på Valborgsmässoafton finns här några förslag att tillgå. 1. Vi träffas som vanligt imorgon (30/4). 2. Vi flyttar fram träffen 1 vecka (7/5). 3. Vi flyttar fram träffen 2 veckor (14/5). Observera följande BMW CS-evenemang! Jubileumsträff hos Schmiedmann (1/5), Spring Break på Mantorp (8/5). Mvh Philip |
|
| Jag tycker vi kör på som vanligt. Jag har ledigt imorgon, och planerat dyka upp. | |
|
Jag tycker vi behåller schemat som det är (även om jag inte kan komma imorgon). Finns det intresse (och väder) kan vi alltid slänga in en extraträff 7/5. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
...och det vore förstås bra om de som planerar att komma skriver det, det brukar locka till sig fler besökare! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag är på jobbet ikväll, men har tagit ledigt imorrn 1/5 för att närvara vid Schmiedmann / BMW CS Lyngnern runt. Hoppas bara att SMHI har fel när det gäller vädret. Vill ha sol o värme!!! /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
Då ses vi i kväll! BMW CS #5139 |
|
| Jag dyker troligtvis upp | |
| Jag kommer! Någon som har kollat att BK är öppet? | |
|
BK har öppet till kl 22/24 som vanligt. Vi ses där! Mvh Philip |
|
|
Jag är i Gbg ikväll, var är det ni träffas. BMW CS #5206 |
|
|
Länk /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.