|
Sida 140 av 195
|
|
|---|---|
|
Träff imorgon! Vilka kommer? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag burnar förbi! BMW CS #1812 |
|
| Jag bränner också förbi. | |
|
Jag kommer som vanligt BMW CS #5139 |
|
| Om det funkar med jobbet, så tar jag min middagsrast på BK. | |
|
Står i Skövde :( Körtiden tog sin slut för dagen... BMW - Beroende Med Wilja |
|
alain |
trevligt träff som vanligt! bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
|
Nåt folk som kommer imorn? BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Jag kommer som vanligt BMW CS #5139 |
|
alain |
Jag kommer. bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
|
Naturligtvis ;-) BMW CS #1812 |
|
|
Få se hur det kommer gå för mig idag.... Ska lasta på ett ställe där sk strul tillhör vardagen o när jag är i Gbg så har ni åkt hem.... BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Jag kommer den 28:e ! Vet någon vad en yttertämpgivare kostar till en e46 på tal om väder? Freude am Fahren! |
|
|
Är det Westsektionens middag du syftar på? I så fall är det den 27/3 Avspark på restaurang EAT klockan 19.00. OBS föranmälan krävs! BMW CS #1812 |
|
|
Hej ! Som ny på forumet undrar jag, när är nästa träff efter den 27:e på Eat ? "Less brakes, more accelerator." |
|
|
Nu får vi hålla isär AutoPower och BMW CS här! Nästa AutoPower-träff är den 2/4. Länk Nästa BMW CS-träff (efter EAT) är den 1/5. Länk BMW CS #1812 |
|
|
Tack för info ! "Less brakes, more accelerator." |
|
|
Du är naturligtvis hjärtligt välkommen på båda evenemangen. Läs vidare om medlemskap i BMW CS här: Länk BMW CS #1812 |
|
alain |
Nästa träff är den 2 april, (långfredagen) vilka är det som kommer? Ingenting special som hindrar mig, jag kommer. bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
|
Jag kommer! Skall bara kolla upp om BK har öppet på långfredagen. BMW CS #1812 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.