|
Sida 139 av 195
|
|
|---|---|
|
Då mitt franska vinterskott, Lille Skutt, överhuvudtaget inte startar vid temperaturer under -5 grader (ja, jag vet - en suverän vinterbil..) och Mondeon inte finns hemma, så lär inte jag dyka upp. Sitter hemma i stugvärmen med en whiskypinne i stället - ska tänka på er under kvällen. Kanske. Hur kallt var det, sa du? -17?! Det är då man fäller upp suffletten, typ... /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
alain |
Vilka är det som kommer nu på fredag? bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
Jag kommer! Nu är både jag och bilen laddad;-{) Lars Franzén BMW CS #6275 |
|
|
Jag kommer givetvis BMW CS #5139 |
|
|
Missar tyvärr denna också, sitter på tåget till S-holm. En Autobahn-meny hade suttit fint nu! mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
| Jag kommer också. Måste rasta E39 efter nästan två veckors stillastående, känns som att den bara körs fram och tillbaka till träffarna. | |
|
Vilka kommer i kväll? BMW CS #5139 |
|
|
Jag kommer; sticker snart hemifrån... Lars Franzén BMW CS #6275 |
|
|
Kommer också! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tack för en ovanligt trevlig träff med bra uppslutning! Kul också att Janne och Tommie kunde närvara :-) BMW CS #1812 |
|
|
Hur många trotsar snön och kommer på kvällens träff? BMW CS #5139 |
|
|
Jag kommer, om... Det lär bli mera snö imorgon;-) |
|
| Jag jobbar, så blir inget för mig tyvärr. Ser att man får gratulera J.L. med ny bil. | |
|
Finns intresse i församlingen för extraträff i morgon kväll? BMW CS #5139 |
|
|
Vi ses där om M5:an lyckas gräva sig fram i snön. Just nu regnar det. Succé! BMW CS #1812 |
|
|
Kan hända att jag är i Göte vid den tiden, isf svänger jag förbi! BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Då ses vi i kväll! BMW CS #5139 |
|
| Det låter bra! Jag dyker nog upp med min skitiga misständande bil. | |
| Jag kommer också i sällskap med en skitig bil. :( | |
|
Zed82: min var skit! Din vara smutsig ;) BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.