|
Sida 136 av 195
|
|
|---|---|
|
Här är bilderna: Länk Detta måste ha var träffens yngsta deltagare någonsin! Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Man kanske skulle ta en tur till gbg på en av era träffar, kunde nog få med lite mer folk från Borås kanske. | |
|
Det tycker jag. Bara att skriva in fredagen 30 oktober kl 19.00 i kalendern. BMW CS #1812 |
|
|
e30cabbe: Tack! Erik W: Fina bilder som vanligt! Riktigt bra även i mörker. Kalle Larsson: Klart du ska! |
|
|
Erik W: Fina bilder du la upp! 6 veckor gammal var träffens yngste deltagare. Svärfar har lovet inhandla en BMW sparkbil, när han blir lite större :) Länk |
|
|
Är det någon som känner sig manad ikväll? Tänkte avsluta säsongen 2009 med att bevista BK-träffen en stund ikväll... Tvättar den gröne o hoppas på lite sällskap vid Eriksberg :-) /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
För en gångs skull jobbar jag inte ikväll, så jag kommer förbi med 330:n som för övrigt LB-reggades idag. Brukar ju lära mig nått nytt på dessa träffar.. nu behövs lite kunskap om GPS:en .. får bara upp alla större vägar i Sverige. Hmm kanske inte så konstigt med en DVD-skiva från Tyskland från 2002 , Säkert nån som vet hur uppgradera på "bästa" sätt :o) |
|
| Jag dyker nog upp en stund också. | |
|
Japp, det blir en sväng förbi. Undra om "840-gänget" svänger förbi senare. BMW CS #1812 |
|
|
Bilen är nytvättad, så jag kommer åxå;-) Lars Franzén BMW CS #6275 |
|
|
Extraträff imorgon 6/11. Vi ses som vanligt kl 19. (Många kallstarter och fullgasaccelerationer så vi håller snön borta). BMW CS #1812 |
|
|
Jag kommer definitivt i morgon, missade förra veckan pga Munchen-resa BMW CS #5139 |
|
| Jag trotsar regnet och tar cabben! | |
| Jag kommer också. | |
| Jag jobbar tyvärr, medan ni förmodligen njuter av en Whopper just nu:-( | |
| Missar tyvär detta ikväll! | |
|
Dags igen, vi ses i kväll! BMW CS #5139 |
|
| Jag ska försöka komma med min nya Bmw. | |
|
Vi ses där! BMW CS #1812 |
|
|
Kommer åxå! Vinterhjulen på...,om det kommer "mer" snö;-) Men bilen otvättad, dock... Lars Franzén BMW CS #6275 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.