|
Sida 135 av 195
|
|
|---|---|
|
Jag missade denna veckan helt men på väg till en fraedags viktig affär upptäckte jag nån med en svart M5 o efter lite snack var jag tvungen att dra innan ens det blev en träff. Nästa fredag kanske? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Alltid kul med extraträffar. Tack för trevligt sällskap! BMW CS #1812 |
|
|
Lite OT, men idag har jag deltagit i BMWCS Syd:s "Südschleife";-) Trevligt värre och många bilar!! Jag är nog ingen avfälling för det? Trots allt är jag skåning till börden;-D Lars Franzén BMW CS #6275 |
|
|
Då var det dags igen! :-) Vilka kommer? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag har tänkt komma med 518 men det är ju fredag, inte mycket går som planerat. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Jag kommer som vanligt BMW CS #5139 |
|
| Jag kommer. | |
|
Feber och halsont gör att jag kastar in handduken :-( Någon som kan fotografera? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Kunde visserligen inte förmå mig att ställa av E36:an i onsdags, men ikväll är det jobbet som gäller. Jag kan med andra ord inte ikväll. Dyker troligtvis upp på sektionskörningen "Bullaren runt" nästa gång :-) /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
Verkar som Farbror Frost har varit i garaget o nallat ström från batteriet... Nu ska bilen in i en annan garage! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Är tyvärr fast på jobbet. | |
|
Tack för träffen. 3 st M5 närvarande, varav en E61. Växthuseffekt nu! BMW CS #1812 |
|
|
Då var det dags imorgon igen! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Japp, vi ses i kväll, hoppas på bättre väder än nu... BMW CS #5139 |
|
|
Hoppar nog kvällens begivenhet, tänkte däremot försöka dyka upp med den gröne vid Stigs Center vid 09.00 imorgon lördag... Vädret verkar mer lovande imorrn :-) /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
Lyckas jag köra om klockan så kommer jag annars syns vi imorgon på Stigs. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Japp, ses där. BMW CS #1812 |
|
|
Får bli sofflocket idag. Gjort mig förtjänt av min lön denna vecka... pust... :) e30cabbe, vad är det på Stigs Center imorgon? |
|
|
@MikaelE60http: //www.autopower.se/forum/topic.asp?id=218099 /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
Vi gör om det ;-) @MikaelE60: Länk /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.