|
Sida 132 av 195
|
|
|---|---|
| Tackar för en trevlig träff. Tillbaka på jobbet nu. Bilen att ha idag var vel E39 Touring. hela 4 stycken sådanna dök upp. | |
|
Tack för ikväll! Jag har lagt upp bilderna här, där också info om nästa träff finns: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
alain |
Inte så många bilar men endå en trevlig träff som vanligt. Mvh ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
Tack för träffen allihop! Vi får se om det blir en extra nästa fredag :-) BMW CS #1812 |
|
alain |
philip: Fick du sålt bilen? bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
Jajamen Captain! Nu är man 51.000 kr rikare och en E38 fattigare :-) BMW CS #1812 |
|
|
Grattis Philip!!! Jakten på M5:an kan då ta sin riktiga början :-)))) /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
Tack Magnus! Nu börjar jakten på riktigt. Hoppas man hittar något fint snart. BMW CS #1812 |
|
alain |
philip: grattis! kanske fråga Daniel om han kan hjälpa dig, han är van om M5. Mvh ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
Då var det dags imorgon i regnet... Vilka kommer? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Vår bil verkar stanna i BMWs våld över helgen också. Omlack på taket in progress.. Så jag får vackert stanna hemma. Mvh Wiberg |
|
|
Jag planerar att komma imorgon, om inte annat för att eventuellt få se Philips nya bil! Får ta på regndäcken;-) Lars Franzén BMW CS #6275 |
|
|
Jag har nog tänkt komma förbi en sväng. Om inte annat som uppvärmning inför turen till Borås och Auto7H imorrn. Tygtaket e ju skyddat med BMW originalimpregnering :-) Dessutom sköter ju blötan om det här med däcksglansen... /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
Jag kommer också en sväng. BMW CS #1812 |
|
|
Inget däcksparkarväder, men jag dyker upp som vanligt ändå BMW CS #5139 |
|
| Få se när jag är i Go'teborg o om jag har inte blåsts av vägen så svänger jag förbi. | |
| Philip har ju inte tvättat min bil ännu så jag kommer i en mycket smutsig E91 ;) Syns ikväll! | |
| Forsöker att komma förbi en sväng. Vill ju gärna titta på Philips nya leksak. | |
|
Tack för en trevlig kväll! Grattis än en gång till M5:an Philip. Den är tokfin! |
|
|
Tack för ikväll! Här finns kvällens bilder: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.