|
Sida 120 av 195
|
|
|---|---|
|
Jag jobbar på som attan med polering av bilen för att försöka få den klar till träffen imorgon... Vi ses! Lars Franzén |
|
|
Jag kommer! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
alain |
jag med. bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
| Missar tyvärr träffen denna gången. | |
|
Jobbar sent ikväll, så jag passar denna fredag... /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
Det ser ljust ut för min del. Är det 19:00 eller 19:30 som gäller? mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
alain |
19.00 På burger King. bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
| Jag kommer! Fin fint väder idag, hoppas på stor uppslutning. | |
|
Få se om jag kan slita loss mig ikväll. Skulle bli skoj! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Kommer BMW CS #5139 |
|
|
Tack för en bra träff med Bmw bilar i focus, precis som det skall vara. Synd att du var tvungen att åka så tidigt Alain. Till alla CS medlemmar vill jag påminna om sektionskörningen i Vårgårda nästa helg. Info kommer på slingan. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Jag vill också passa på att tacka för dagens träff. På hemvägen blev jag uppbjuden till dans av en Volvo 850 T5. Antingen är min 740 väldigt snabb eller så går dessa chippade containrar ytterst ojämnt. Trevlig helg :-) BMW CS #1812 |
|
|
Jag får också tacka för en mycket trevlig träff! Första gången jag vågade mig till BK, men jag hoppas att jag kan vara med fler gånger! :) Mvh Wiberg |
|
|
Jag får också passa på att tacka för en trevlig kväll. :) Blev det några bilder tro? |
|
|
Jajamen! Jag såg när ErikW gick runt med kameran. Jag väntar med spänning :-) BMW CS #1812 |
|
| Hur många bilar blev det? | |
|
Jag tror på 12-14st. Är lite närsynt :) mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
alain |
Ja! Tyvärr fick åka hem ganska tidigt på grund av när man får nya starkare glasögon kan det ingå också lite illamående. Idag (söndag) det är bättre. MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
| Daniel, hellre närsynt än trångsynt :-) | |
alain |
Tack för den mycket trevlig träff igår (lördag) i Vårgårda, 14 bilar, trevlig körning med uppställda frågor på 10 olika platser med en total på 310 km från hemmet. Väder var för det mesta bra med sol. Den bästa intill som jag har vart med om. Det blir bara bättre och bättre. Mvh ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.