|
Sida 116 av 195
|
|
|---|---|
| Är också sugen på en Whopper. | |
|
Kommer givetvis BMW CS #5139 |
|
| Tackar för en trevlig träff. | |
|
Jag instämmer, riktigt kul med bilnostalgi. Vi ses på årsmötet. Philip Sahlsten BMW CS #1812A |
|
|
Är det någon träff nu den 6e mars? Jag har nyss köpt en Alpina B10 och kommer gärna förbi å kollar era beemers om det inte är snö (sommardäck) Vilken tid förresten? |
|
|
Länk /Magnus Bostongurkan: Länk |
|
|
Har fått påminnelse mail från farbror Alian så jag ska försöka dyka upp. Tyvärr blir det ingen BMW eller 24 metare.... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Plockar ut E36:an den 1 april, så efter det ska jag åter visa mig på lite träffar.... Liiite pill kvar, bara:-) /Magnus Bostongurkan: Länk |
|
|
Jag kan tyvärr inte närvara på fredag, eftersom vi redan sticker 17.30 till BMW CS årsmöte i Stockholm. Jag kommer precis som e30cabbe ställa på E38:an 1 april, så jag längtar redan till den träffen. Ha det så kul på fredag 6/3 Philip Sahlsten BMW CS #1812A |
|
alain |
Kommer ikväll, hoppas på lika fin väder som dessa 2 sista dagar MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
Japp, ses i kväll som vanligt BMW CS #5139 |
|
|
Samma här kommer förbi. |
|
| kommer me. | |
| I'll be there | |
|
Har långväga gäster på besök, tyvärr... Ha det så trevligt ikväll! Lars Franzén |
|
| Hoppas ni hade en trevlig träff. Själv sitter jag fast på jobbet fortfarande. | |
|
Tjena ville bara kolla om det blir någon träff idag och vilken tid :D jag och några polare med bil tänkte ut och titta runt lite i götet. |
|
|
Japp, idag 19.00 på BK Eriksberg BMW CS #5139 |
|
|
Succé Philip Sahlsten BMW CS #1812A |
|
alain |
Jag vet inte om jag orkar komma ikväll med en öroninflamation och huvudvärk, men man vet alldrig! kanske en liten stynd. MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.