|
Sida 113 av 195
|
|
|---|---|
| I morgon kör vi igen! Jag hoppas du kommer denna gången Schtekarn Sahlsten ;) | |
alain |
Det är idag kl 19.00 Om han inte kommer idag vi kan kastrera honom!! MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
Ses i kväll då! BMW CS #5139 |
|
| Tjena=) Har aldrig varit på träffen, så jag kanske kommer förbi sen ikväll, dock efter kl7.. Är det på BK Eriksberg som gäller då? Hur länge brukar träffen vara? | |
| Det stämmer.BK Eriksberg. Längden på träffarna är lite olika.Men vi håller säkert på framimot 21.00,ibland lite längre. | |
|
Jobbar, så med ett stort tyvärr missar jag denna kväll i tysk/amerikansk stil. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
| Ja kan tyvärr inte komma dock kan ja nog njuta av ryggbiff me potatisgratäng iställer för slaffsiga hamburgare :D . En annan gång dådå..Ha så skoj | |
|
Succé! Ingen total missär denna gång... Philip Sahlsten BMW CS #1812A |
|
| Världsklass! Till och med schtekarn dök upp! | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
JSR! Trevlig vagnpark du verkar ha! =) Mvh Patrik |
| Mycket trevligt som alltid.Skönt med en whopper efter ett par dagar med överdossering av julmat. | |
|
När är det dags för nästa träff, kör vi imorgon? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
alain |
Ja-ja men! vi träffar som vanligt för dom som är motiverad. MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
| Härligt! Jag kommer i en mycket smutsig 118. | |
| Ja ska försöka dyka ner en sväng imorgon om ja kan... jobbar ju kväll :S men ni e la kvar en stund :) | |
|
Äntligen i fas; kommer ikväll;-) Lars Franzén |
|
| Jörgen & Jörgen kikar också förbi en sväng ;) | |
|
Ser ut att bli bra uppslutning i kväll Ses då! BMW CS #5139 |
|
|
även jag kommer ikväll. Lars |
|
| Tackar för en trevlig träff,som alltid. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.