|
Sida 106 av 195
|
|
|---|---|
|
Ber åxå att få tacka alla inblandade för en trevlig träff! JSR sprang dessutom omkring med en kamera - kanske blir det nåt av det?! /Magnus Bostongrün: Länk |
|
alain |
Till er alla! Nu på fredag den 11e kl:19.00 på burgerking Eriksberg har vi vanliga träff och därefter två veckor, hoppas att vi får uppehållsväder därmed många som kommer. kanske kan vi pratar om en liten sommar grillning och körning på landvägar som bara vänta på oss, vad tycker ni?? MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
| Jag kommer nog i M535 om det inte regnar! Skall fixa bilderna från förra veckan med... | |
|
Jag dyker upp dagen då jag hittat en M3:a :O ___________ Act as if! |
|
|
I kväll är det dags igen! Efter denna träff återgår vi till normala veckor, dvs var 14e dag Jag hoppas på ett hyfsat väder och bra uppslutning Vi ses i kväll ! BMW CS #5139 |
|
|
Det finns inget dåligt väder, bara dåligt väder :-) Jag kommer... /Magnus Bostongrün: Länk |
|
|
"bara dåliga kläder" ska det ju stå... (editfunktion!?) /Magnus Bostongrün: Länk |
|
|
Tja.. Är det bmw dejt nu på fredag eller? den 25:e?? Mvh Freddan |
|
|
ja det är träff nu på fredag den 25/7 kl 19 på Burger King Eriksberg...hoppas på gott väder så kan man passa på att vädra Bettan lite :) vi ses Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Kommer också men kör nog direkt till Bk. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
GÖTT MOOOS jag ramlar in runt 1930 slutar jobbet då.. men ni e la kvar antar jag? |
|
|
Japp fredag 19.00 direkt på BK kör vi, vädret ser dessutom lovande ut Ses då ! BMW CS #5139 |
|
alain |
är med som vanligt MH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
BMW 528 |
Var ligger BK Eriksberg? Vore kul att komma ner till er med Balticblau. Mvh /// Leif / e28klassiker.se |
|
Här, typ: Länk Burger King Kolhamnsgatan 1 417 61 GÖTEBORG |
|
|
Kommer inte denna gång - är i lapphelvetet på "semester". Den bostongröne sover i sitt garage! Ha´t så kul boys.... /Magnus Bostongrün: Länk |
|
BMW 528 |
Vad består träffen den 25 juli i en kortfattad beskrivning? Ex....möts man vid Eriksberg och senare cruising eller hur funkar era träffar ? Mvh /// Leif / e28klassiker.se |
|
Tro't eller ej men ja tänker kika förbi å fota lite HDR..säg till om ni vill ha nåra särskilda bilder :) hoppas på blå himmel med vita fluffiga moln på :) på återseende imorgon |
|
|
träffen består att vi står och beundrar varandras bilar och delar åsikter och tankar mm...sedan tar vi oss någon att äta och dricka och fortsätter konversationen :) brukar inte bli någon körning direkt... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
allt är väl möjligt. vill man ta en tur så finns det säkert flera som är sugna på att åka en sväng. så det är bara o komma med förslag.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.