|
Sida 105 av 195
|
|
|---|---|
|
Hoppas ni får en bra träff, åker till M-run i Västerås för att sparka däck. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
ja vi syns väl där ute direkt smidigast...hoppas det blir lite bilar samt att det inte kommer regn... vi syns... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Jobbar till 21 ikväll, så jag uteblir :-( /Magnus Bostongrün: Länk |
|
|
Jag kommer med största sannolikhet, behöver rasta E28:an lite. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Här finns kvällens bilder + Jespers bilder från nationaldagen: Länk Notera att vi bytt tid, plats och vecker för träffarna! Nu träffas vi istället jämna veckor och INTE på Götaplatsen, utan direkt på Burger King Eriksberg kl 19. Tid och plats för nästa träff ska alltid finns på länken ovan. Var det någon som tog bilder den 13 juni? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Ghost Rider |
kanske skulle ta och kika ner en sväng nästa träff då |
alain |
Ghost Rider, du vet att du är välkommen. Sista tider har vi träffa lite extra, först var det national dagen, efter var det middsommar, och nu är vi tillbaka till de normala tider. Nästa träff är nu på Fredag den 4e juli kl: 18.30 på Götaplatsen eller 19.00 på burgerking vid Ekirksberg (för dem som inte vet). Hoppas bara att det blir många som kommer. MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
BMW 528 |
Vad innebär stående träff GBG ? Hade tänkt att besöka Gbg framöver med E28:an. Vilka dagar och tidigaste tid ocg var sker träffen? Mvh /// Leif / e28klassiker.se |
| några här som ska till rudskogen (gatebil) ? | |
|
Leif: Träffen hålls normalt varannan fredag kl 19.00 på Burger King Eriksberg på Kolhamnsgatan-Hisingen-Göteborg. I tråden finns alltid information om vilka fredagar som är aktuella. Tidigare började vi på Götaplatsen, men nu åker vi oftast direkt till Burger King då Götaplatsen ofta är stängt pga andra evenemang, samt att parkeringsvakterna då och då kommer och stör oss. De brukar bli däckspark, motorhuvslyft, allmänt BMW-snack, och hamburgerätande, inte minst =) Vi brukar stanna iaf 2-3 timmar oftast. Alain: enligt det "normala schemat" är nästa träff först 11 juli! Dock kan vi ju slänga in en "extraträff" om intresset finns hos folket?? Det märker vi på aktiviteten i tråden. Vädret ser ju ut att bli strålande iaf.. BMW CS #5139 |
|
BMW 528 |
J.L Tack för svar. Den 11:e är min sista arbetsdag innan semestern så det kanske passar den 25.e istället...det är ju en stund till dess. Ska hålla utkik på tråden. BMW Entusiast |
|
Jag kan tänka mig att åka lite 5-serie på fredag. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Ja, Det kunde vara trevligt att hinna med en träff innan man åker på semester. Lars |
|
|
Jag kommer till BK runt 19, då:-) /Magnus Bostongrün: Länk |
|
alain |
Ändring till de normala träffar som skulle vara idag, men eftersom vi träffades flera gånger utöver det vanliga ändrade vi till nästa vecka den 11 juli som normal träff. idag (den 4e) tar vi det som extra träff och kan njuta av det finna värdret så länge det går. Hoppas att vi blir många ikväll på¨burgerking Eriksberg kl: 19.00. MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
man får väl ta och försöka komma med i afton då...underbart väder och allt...så varför inte ta vara på det :) Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Då ses vi ikväll! BMW CS #5139 |
|
|
Jag kommer tyvärr inte ikväll, är det någon annan som kan ta kort? Det är flera som har beställt AutpoPower-skylthållare som jag har hemma. Om någon har möjlighet att hämta upp dem hemma hos mig och ta med dem till träffen, så blir nog flera glada (= lalaw, neppe, e30cabbe, skåne)? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag ska strax ge mig iväg..vi ses! Lars Franzén |
|
|
Tack för en trevlig träff, ses framöver. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.