|
Sida 101 av 195
|
|
|---|---|
|
Jodå, jag har köpt en bil som bidrar till klimatförändringarna. Så förhoppningsvis blir det varmt och gott när jag startar den ( troligtvis så blir det regn, för det blir det vad jag än gör) There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
alain |
Tack till alla som var med på träffen igor. upp till 14 BMW bilar på götaplatsen och en Amerikansk BMW. Hoppas att vi blir fler och fler. Vi ses om 2 veckor MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
Några bilder, någon?? /Magnus Min nya: Länk |
|
|
Japp de var en lyckad årspremiär för Götaplatsen med skaplig uppslutning. Vi ses om 2 veckor igen ! Länk BMW CS #5139 |
|
|
Jag tror Jesper fotograferade ? Länk BMW CS #5139 |
|
|
En trevlig vårpermiär igår! Ja, jag tog ett fåtal bilder. Har skickat dom till Erik W så lägger han upp de på det vanliga stället |
|
|
JSR: vilket är det vanliga stället? synd att man bor så långt upp i sverige det går finns inte så mkt intresse här.. :S |
|
|
Det vanliga stället är här: Länk /Magnus Min nya: Länk |
|
|
Jag kommer att lägga upp JSR:s bilder imorgon + lite andra bilder som inte blivit upplagda tidigare pga av serverproblem. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Nu finns det bilder från de tre senaste träffarna upplagda under "Reportage": Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Har varit utan BMW ett tag, har därför inte följt denna tråd de senaste, men nu. I´m back. är de 25/4 som gäller`?? Dallas Länk |
|
|
Yepp! 25/4 är nästa gång - det går alltid att finna nästa träffdatum här: Länk Kan tyvärr inte själv nu på fredag - är på jobbet fram till 22, men hoppas få se den nyinköpta pärlan nån gång under säsongen:-) /Magnus Min nya: Länk |
|
alain |
Nu är det snart fredag ingen , kvart över 6 halv 7 på götaplatsen, vem som kommer, hoppas att vi blir många. MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
Det kan hända att jag kommer, som vanligt är det vädret som avgör. Bilen är påställd och redo! mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Jag kommer nog, jag börjar piggna till efter två veckors sängliggande (förkylning + bihåleinflammation:-( )! Men det blir i en smutig bil med dubbdäck... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
jag kanske kommer också.. iaf till götaplatsen.. Min bil: Länk |
|
| kommer nog också till götaplatsen. | |
| Jag dyker upp i 318d | |
| Om det är uppehåll så kommer nog jag också till Götaplatsen. | |
alain |
Det verkar som att det blir en del ikväll. bra! bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.