|
|
|
|---|---|
|
Var det några härifrån som var och körde på Emmaboda strippen den 15/5 i bakhjulsdrift utan överladdning? Tyckte att det var en del bmw som var me i klassen...hur gick det för er? Niklas Olsson, BMW M3-94 | |
Fia |
Hmm.. Så det kördes i Emmaboda iaf? Dåliga källor jag har då ;) // Fia som ber om överseende med sina (o)kunskaper... |
|
Jepp, det kördes.. Kolla här ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| men vädret sög | |
|
verkar inte vara någon härifrån mer än jag som körde på emmaboda...var några m3:or till och en z3:a me..och en 520 me m5 motor i som hann köra en repa... Niklas Olsson, BMW M3-94 |
|
Flesh |
Jag var med........ Min pärla www.fisring.com/flesh |
|
>Niklas, 14,134, är du nöjd? Hur mycket effekt skall chipet ge med system? M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
300+: Nja, inte jätte nöjd precis...var dåligt fäste på banan pga regnet...har varit under 14s ngr gånger, kört runt 13.5s me g-tech men bara 13.9s på bilsports strippen... Chipet skulle ge ungefär mellan 10-20hk me sportsytem och filter, beroende på skicket på motorn... Niklas Olsson, BMW M3-94 Bilder: Länk |
|
|
Ah oki. Har bilen typ 10000 mil på nacken o fullstämplad servicebok som min? M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
Den har gått ca 13000mil och serviceboken e stämplad + att jag gör viss service själv... Niklas Olsson, BMW M3-94 Bilder: Länk |
|
|
Jo man vill ju inte betala för sådant man kan göra själv. Man lämnar ju inte inte bilen på tvätt för o få stämplar i en tvättbok. (skapligt exempel om jag får säga det själv...) Så det är märkbar skillnad efter chipningen? Acc/gång jämtöver registret? M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
Direkt märkbar skillnad e det inte, bilen går jämnare upp i registret, går lite bättre på högre varv..finns en massa olika sortes chip...och de har olika varvstopp me...mitt ligger på 8000varv...en del flyttar inte ens varvstoppet.... Niklas Olsson, BMW M3-94 Bilder: Länk |
|
|
ok då återstår bara: priset? varför valde du just detta? har du provat andra varianter? M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.