AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
850

Framvagnsinställning i norra stockholm?

Hej!
Någon som kan rekomendera nåt bra o prisvärt ställe? Har fått priser på runt 7-800 kr. Låter det för mkt?

Mvh
David
Fr
135
Fre4k
E46 330T M -02
E36 325C -92
Däckbutiken i Nacka är jädrans skickliga på just BMW. Ring å lyssna med dem!

I verkligheten är jag perfekt, men det är sällan jag är där.
Länk tar ca 900 eller dyligt så 7-800 är nog ett bra pris för komplett 4 hjulsinställning

hmm... Nacka ligger väl ändå hyffsat långt ifrån norr om stan..

Mvh
David
Rz: tack för tipset! Fick tid imorrn, kan åka dit på lunchen. 650:- skulle de ha för framvagn.

Mvh
David
David, varför inte lika gärna göra en 4hjulsinställning?

E2
1.649
E21-racing
750ia -88
335iT -89
325iT -92
520i -91
316i Compact -94
Banbil-E21 2.5i -79
David C1_2.5: Nå, hur blev bilen med Weitec-satsen, blev du nöjd med den?

Ingen större mening att göra en 4-hjulsinställning med tanke på att inget går att justera ändå i bakvagnen, och vid en framvagnsinställning tar man ändå hänsyn till bkavagnens trust-line, det är hur bakvagnen står i färdriktingen i förhållande till framvagnen!

///Magnus
Magnus: Jag blev mycket nöjd med weitech-satsen!=) Den går riktigt fint i kurvorna nu. Och grejorna kom också relativt snabbt från tyskland.

Jag hoppas att jag kan få bort några små symptom som jag har nu när framvagnsinställningen är gjord. Lite vibrationer och att den spårar ganska mkt..

Mvh
David
Fr
135
Fre4k
E46 330T M -02
E36 325C -92
David: Sååå stort är väl inte shtlm att man kan se det avståndet som stort? ...om du nu inte råkar bo i norra Norrtälje...

I verkligheten är jag perfekt, men det är sällan jag är där.
Fre4k: nä men d är ju lite skillnad på om man skulle hitta en i täby elr nacka.. men nu har jag ju fått en tid imorrn och det ligger bara 1 mil från jobbet=)

Mvh
DAvid
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.