|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Kanske något för svenska polisen också? Skippa hastighetskamerorna och köp Lambos istället... Trafikpolis lär bli nya drömyrket för gasglada! mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 | |
| Fräckt som fan! | |
|
Den var riktigt läcker! Kan tänka mig att rena kriget utbryter på stationen om vem som ska köra bilen. En eller två man går där ifrån lyckliga medan dom andra får fiska upp nyckeln till nån gammal trött FIAT istället! :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
mr_xc99 |
dom brukar ha alfor för det mesta va jag vet. |
|
Same shit different name...:) Skämt och sido, tror att det blir en del bråk i alla fall är ju ändå en markant skillnad mellan Alfa och Lambo...:D /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
polis, polis, fartsvin... eller var det potatisgris? ;) *om en människa behärskar allt, är hon inte obehärskad då?* |
|
| "bilen skall för övrigt transportera organ" hehe vad har dom för bilar där nere opel corsa 1.1 ?! =) | |
|
hahaha, riktigt grymt!!! BMW4EVER! |
|
mr_xc99 |
trimma en alfa så har du ett skållat troll :D hahaha |
mr_xc99 |
Länk dennah tar gallardon lätt |
|
Det där är ju en riktigt dålig jämförelse! //Mvh Simon |
|
| heh jepp =P | |
mr_xc99 |
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaaha |
haimaul |
Maserati Ghibli (sextiotalsmodellen! en av världens vackraste bilar) fanns som brandbil! Åtminstone i ett exemplar, som renoverades för några år sen och porträtterades i nån engelsk tidning. Vattenkanon på taket och en tank på några hundra liter bakom sätena. För brandchefen som ville vara först på plats - och det med stil! Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
|
Svenska Polisen hade några st 911:or på tidigt 70-tal. |
|
|
vilka bilar kör den tyska polisen med ???? är det nån M3 eller M5 som e polis bil ???? |
|
| såg några civila på autobahn, det var ju audi merca och bmw,bara tyska så klart. | |
|
fabi: Inga Trabanter? |
|
|
Sigdarve: Det är 2004 nu ;) /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
ThaMaztr! Trabanter finns fortfarande! Och nu är de chiptrimmade!(enligt säkra källor har de även Weber 45:or) |
|
mr_xc99 |
coolt iaf o va polis i Vendeig :) Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.