|
|
|
|---|---|
|
När jag kikar runt på dessa olika två modeller så är det majoriteten av 525:an som är dyrare än 535... varför? Vad jag sett så är 535 bland annat starkare standard, men vad mer är det som skiljer dom åt? Tack! | |
|
Kollar du samma årsmodeller, antal mil samt utrustning ? /Anders Länk |
|
| Japp! En del 525:or har till och med gått mycket längre och kostar skapligt fint ändå. | |
| Svensksåld mot import kanske? | |
|
Hej ! kanske jag inte får in detta inlägget men, jag har en 535 till salu till bra kurs, och fattar inte heller varför det verkar som 525 är dyrare??????? 535 är ju som liksom "mera bil". är det för att den är lite dyrare i försäkring skatt m.m. kanske ??? Zalmon |
|
|
Sitter ju en åtta i 535an... bidrar nog till en del extra kostnader... ________________ I verkligheten är jag perfekt, men det är sällan jag är där. |
|
|
Hej ! Hm Hm det där emd V8 är ju en sanning eller fel beroende på årsmodel, min 89:a har då rak 6:a i alla fall Zalmon |
|
|
Det är E39 som har V8, E34 har 6:a. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Greenberg: Jag har kört en E34 530 -94 med V8, hur kan det komma sig? Gjordes det vissa som "special edition"? Mvh Elvis |
|
-BeeMWe- |
Han snackar om 535an, 530/540 fick V8 1993 har jag för mig. |
|
BeeMWee: Ok, då fattar jag, tackar Mvh Elvis |
|
Burberry |
E34 530 från 93 har en v8 motor -Best live BMW drive- |
|
Kolla på modellguiden så ser man vilka som har vad. Länk Nämnas ska väll att det finns 535:or efter 92 men dom såldes inte i sverige och om man hittar en E34 med en 3,5 V8 i så är det nog en import. Jag fattar inte heller varför dom ligger så lika, tycker 535:an är underskattad rätt rejält. Är ju nästan en M5 fast med bara 12V :) Och jag har då hellre en 535 12V än en 525 24V. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.