|
|
|
|---|---|
|
Någon som fått tag på connects2 adapters här i Sverige. Jag hittade efter mycket letande nåt ställe i england som hade den adapter jag sökte (för att koppla in mp3-spelare på cd-växlarporten i Business CD). Tänkte skaffa en Rio Karma mp3-spelare (20 Gb) till bilen och en sådan lösning känns som den hade varit optimal! /TheHenk __ En gång BMW - Alltid BMW | |
Robsarve |
Har för mig att Sony tar in dem i Sverige, kolla med dem för ÅF Sony Sverige Salagatan 42 163 80 SPÅNGA Tel: 08-795 08 00 Fax: 08-795 09 90 Kontaktperson: Jonas Wirmark E-mail:jonas.wirmark@sony.se tycker Erik Marknadschef Ncore Acoustical Solutions www.n-core.se |
|
Jag ringde runt för ett halvår sedan och försökte... fick inte tag på någon som hade Connect2 prylarna inkl. Sony. Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Snackade just med BRL om det där, eftersom jag vill gärna koppla min sony cdx-70 cd växlare till min business cd i min 320 e46. Skulle ligga runt 1200kr. Det han sade var att det var sony adaptrar och jag frågade om det var connect2 som han syftade på. Han sade då att förmodligen var de de hette. Om någon orkar ta reda på mer så kan ni förslagsvis ringa dem. =) /Pär |
|
| Sonicinside i Bankeryd marknadsför connects2-adaptrar i Sverige. Kolla med dem, sonicinside.com. | |
|
Jag köpte min av Sony Sverige ..... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Vad tog de för den då ? Dvs. direkt från sony? Säljer de direkt till privatpersoner för övrigt? /Pär |
|
|
Tackar för all respons! Jag är som sagt inte ute efter den vanliga adaptern för anslutning av Sony CD-växlare utan jag vill ha en som "skapar" en line-in på cd-växlarstyrningsporten. Jag ska kolla med sonicinside.com! /TheHenk __ En gång BMW - Alltid BMW |
|
|
Preko: nja... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.