|
|
|
|---|---|
|
BMW 320iA Coupé -96 V6-24ventiler-2.0-150hk Bra skick Medeiraviolett metallic Import -99 3 svenska ägare (inkl importören och mig) 15 000 mil Nerlackad 5 stegs automat (3 körlägen, Ekonomi, Sport, vinter) Ratt och växelknopp i skinn 2x klimatanläggning 4x nackstöd Dubbla airbag Armstöd fram El-hissar El-speglar El-taklucka Sportstolar Business stereo (cd växlare, 10 högtalare) Bmw gsm telefon (Mic och kopplad till stereons högtalarsystem) Antenn integrerad i framruta Lilla färddatorn Fjärrstyrt centrallås/larm Delbart baksäte M3 speglar 4x Vita blinkers Fälgar och Däck: Sommar Nya 17" alufälgar (M-line) Däck nya 225x45x17 Goodyear Vinter 15" bmw orginal alufälg Däck 195x65x15 Plåtfälgar, 15" orginal medföljer Nyservad Nybesiktad Nypolerad, med lackskydd Nya bromsskivor/bromsbackar runt om Framruta bytt Batteri bytt Klimatstyrningspanel bytt | |
| Jag måste fråga: V6???? | |
| Tillägg: Öppna huven så får du en överraskning ;) | |
|
Haha.. oj det var visst en rak 6:a ;-P Kanske lite felskrivet eller vad tror du :) |
|
| Sånt som händer när man blandar ihop tangenterna :), du är inte den förste. | |
| så bra.. om vi nu bortser från diverse felskrivningar och inriktar oss på frågan i rubriken.. :) | |
|
40-55 000:- Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Motorn som kom 96 är bra. Automat borde begränsa kundkretsen. Tror att du kan få 55-60.000.- om du har dokumentation. Mr C |
|
|
45´ säger jag. 60, aldrig. Men det är vad jag tror.. /Anders Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.