|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag tänkte jag skulle styla min 320-96 coupé lite... Har precis slängt på nya fälgar och däck så nu tänkte jag fixa lite speglar och blinkers... Jag har m3 speglar liggandes men jag behöver fästen till dem... Är det enda jag behöver en adapterplatta? Länk som finns längst ner på den sidan. Vart köper jag billiga vita eller chrystal blinkers?? (fram/bak/sido) //Tobias BTW mitt första inlägg här :) | |
|
Vita blinkers och dylikt tycker jag personligen att Realcar har bra priser på nu. Väl värt att kolla upp. Annar finns ju Hova samt andra företag som nämnts ett flertal gånger på någon tidigare tråd :o) Lycka till och hoppas nån annan kan kompletera eller ge fler bra förslag. |
|
| en fet vinge kanske? ögonlock? eller! | |
|
Tack för svaren... Fet vinge... nej tack! Ögonlock däremot kanske blir aktuellt så småningom |
|
| Vågar man fråga hur det kan komma sig att du har M3 speglar liggandes, utan fästplatta ? Låter ju inte direkt som att det finns kvitto på dem, utan att dom kommer från en annan stackares bil.. | |
///M.D |
ang fästen så har inte alla samma gjutning(om du inte har köpt tidigare från dom). Sen tycker jag att man inte ska sälja lösa plattor till kunder,g2styling gör inte det för att minska risken för stölder av kunders speglar(givetvis kan kunde mot visad kvitto köpa om den har gåt sönder etc). ----------- G2styling.se Länk |
|
Speglarna kommer från en polares skrotade M3:a så du behöver inte oroa dig för någon stackare som blivit av med dem :) Han missade dock att plocka av adapterplattorna... M.D hur vet man vad man ska köpa då om det skiljer mellan dem.... |
|
|
Om det nu är orginalspeglar från en M3, så kan väl plattorna inte vara så fasligt dyra att köpa hos BMW... mvh Sahlin |
|
|
Robert Sahlin: Dessa plattor finns ej att köpa lösa hos BMW som tur är. Som tur är har BMW insett vilken katastrof det skulle innebära för alla som har org. M3-speglar, att sälja dom lösa. Vill man ha org.plattorna så är det bara att inhandla nya org.speglar oxå. Stulna el. inte stulna så är det inte lätt (omöjligt) att få tag på bara fästplattor. Mvh Jimmy |
|
| Asså bara en fråga vem monterar bort speglarna utan att ta bort fästplattorna e ju inte riktigt rätt sätt att gå till väga vid avmontering lixom....har faktiskt aldrig hört talas om nån som monterat bort speglarn på detta viset på sin egen bil... | |
|
på stylabilen tror jag att dom har bra billiga blinkers.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.