AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
5.338

Powerträff i Karlskrona den 19/6-04

Sida 4 av 4
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Trist att ni hade tråkigt väder på er träff! Här uppe i "norland" var det för det mesta sol på gävle träffen.

Mvh Abbe

Länk
Sådärja, nu finns det en hel del bilder upplagda! ---> Länk

Fotade du oxå så skicka bilderna till mig så ska jag lägga upp dom oxå!

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
=)
Tack Micke! Jodå, kallt och blött var det men roligt också. Trodde på fullt allvar att enutsiast var endast en snygg omskrivning för IDIOT. För så kallt och så blött och så blåsigt som det var där ett tag var man nog tvungen att vara idiot för att stå ut. Men bäst vi stod där och kurade så kom det ngn kommentar som fick alla att garva och glömma regnet. Tror att alla glada miner berodde på att vi hade kul eller Askens hot om att vara tvugen att köra Hyundai Atos om man inte log. ;)

Kvällen blev också lyckad, med både mat, sällskap och samtalsämnen. Tack så mycket killar och Hanna! :)

Mvh /Anna och Janne - som båda fortfarande ler i skräck med tanke på Atosen men mest över den lyckade träffen
Visa användare
71
Drullen
325IM -89
Nästa gång kommer de många bmw här i från, då hoppas vi vädret håller..

Trevligt att det blev en lyckad träff, trots JAG inte var där och styrde opp att =) Haha..

Underbar träff trots vädret... det kändes ju visderligen inte bra när man såg att bara regnet öste ner... men träff blev ju kanon. Du har man lute mer ansikten på dom som är på forumet också... och det är ju alltid så mycket roligare...

Tack Micke för en underbar weekend men kanon sovplatser...

Mer bilder ---> Länk

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Såg ut som det blev en riktig Touring träff... inte en enda Z3/Z4. På västkusten slutade det vräka ned vid 17 snåret, helt makalöst som det regnade. Hoppas ni hade lite bättre väder än så åtminstonde.

Jämrans sketväder, jag var ju så sugen på BMW träff, men att åka 22 mil enkel resa för att bli dyngsur kändes inte lockande.

Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color.
32ProPro-medlem
2.449
325cabrio
330eX touring -22
330iA cabrio -03
Nej, Z-åkarna verkar inte vara vattensäkrade. Jag fick ensam och tapper hålla de taklösas ställning. 30 min nercabbat blev det nog totalt under dagen, från Bryggarberget till Stumholmen och en stund vid flyghangarerna. Sen fick även de store optimisten cabba upp.

Tack till Micke m fl som fikade oss igenom regnet med glatt humör.

/Patrik, med kortbyxor på sommaren ;-)

Idag har det varit sol hela dagen här liksom igår söndag....

/Patrik, 325i cabrio -94, BMW CS 4096

Länk
Ki
620
Kidde
BMW 520d x Drive M Sport -16
Vill också tacka de inblandade arrangörerna av denna makalöst våta men mycket roliga träff. Ibland måste man trotsa vädrets makter och vi som gjorde det gjorde helt rätt!!
Vill givetvis också tacka alla träffdeltagare för en trevlig tillställning med en del nya ansikten. Speciellt kul var det att det kom folk från Göteborg i form av herr Ragnarsson med tillbehör. Riktigt kul att träffa er.
Att sedan Asken var nere i storstaden gjorde inte saken sämre.
Tack för all mat Asken!! Du är en hejare till kock. Du får gärna komma och bo hos oss fler gånger :- )
Ses väl på nån annan träff framöver hoppas jag!!
/Kidde

BMW - the ultimate drug...
Ja... det var kul att träffa er också...

Kidde: måste bara säga... skit snygg bil!!!!

Ki
620
Kidde
BMW 520d x Drive M Sport -16
S 328 R:
Tack för de orden!! Det värmer!!
Din bil är också ruggigt läcker!!
/Kidde

BMW - the ultimate drug...
Kidde:

Jag tackar också för dom orden.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.