AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
5.340

Powerträff i Karlskrona den 19/6-04

Sida 3 av 4
Ki
620
Kidde
BMW 520d x Drive M Sport -16
Micke:
Även om det regnar så tar du ut bilen ur garaget!!! Om inte så kör jag brorsans DKW 100 från -91 till träffen :- )
Tänkte att du skulle få en av mina 2 passagerare i din bil också.
Asken åker ju med mig in och sen ansluter Classe.
Eftersom du mobbat honom så fruktansvärt så kommer han att ställa sin bil på lämplig plats och sedan åka med mig istället. Hur känns det att trycka ner en stackars radiohandlare i galoscherna på det viset :- ) ??
Ses imorrn alla goa människor!! Dags att bege sig till flyget och hämta upp herr Ask om en halvtimme.
/Kidde

BMW - the ultimate drug...
Det regnar redan nu men det är lugnt..
Ragnarsson har dragkrok och jag har bokat ett TÄCKT bilsläp!

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Visa användare
71
Drullen
325IM -89
Fan ja står i ett jävla dilemma, får se vad för beslut ja kommer fram till..

Hörs kanske i morgon =/

Micke: Det var ett skämt om släpet!!!!! Men, men! Alla sätt är bra utom de dåliga! *asg*
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Det blir nog inget höjdar väder för er som ska på träffen idag?! =/
Men det blir säket bra ändå!!

Ha det så trevligt alla idag!!

Mvh BJÖRN

1Björn: Har inte hittills hjälpt med varken krigsdanser, böner eller allmänt vädjande till de högre makterna!! Men en sann Bmw entusiast ser inte det dåliga vädret. Bara de vackra bilarna! ;)
Visa användare
1.274
1BJÖRN
Porsche GT3
LG: Med den inställningen så verkar det bli en höjdar träff =)
Prova och offra en fryst kyckling till nån woodogud som sista utväg =)

Mvh BJÖRN

1Björn: Hum! Har 8 st kycklingar i frysen! Tror du det räcker!? :P
Räcker för att skydda min puts iaf. :-)

Visa användare
1.274
1BJÖRN
Porsche GT3
LG: Jepp! Sätt grillspättet i häcken på dom, marinera dom i 98 oktanig bensin, sätt fyr på dom och hoppa på ett ben runt bilen =P
Kan ju inte bli sämre iaf!? =)

Mvh BJÖRN

1Björn: Ok! Ska försöka mig på det!

Micke: ALLT för din puts Micke! ;)

Visa användare
1.424
Patrik_N
[E91] 325iT -06
Kan meddela att regnet som Micke pratade om i natt/igår la av lika fort som det kom. Nu är det på gränsen att solen sticker fram... *hoppas*

/Patrik - redo för o putsa lite till :)

___
va
21
vaesterlund
320 -E36, 92a
Tjoo...

NU har man tvättat bilen då ja ;) men var alla BMWs var på preem vet ja inte.. en enda kom...Sen kom en touring när ja skulle åka ut.. Trodde ju man skulle tvätta med 7 andra BMWs :)

Aja synes snart gubbs

Roger
Tyvärr har ja fått lite prob på jobb vilket gör att ja måste jobba till Kl 12:00. Så ja siktar på att möta upp er i Kristianopels hamn.
Hoppas Navin hittar dit. Om inte får Asken guida mig på tfn :)

Var God att söka innan du frågar!
Länk
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
BMW 420D Gran Coupé M-Sport
Hej!
Tvättade bilen igår och gjorde den klar för avfärd till Karlskrona, men vad hände när jag var klar ? Jodå ...det började förståss spöregna ...

Jag har in i det sista väntat på att det ska sluta regna, men inte idag inte ...

Ni får ha det så trevligt allihopa, så ses vi på nästa träff istället.

Mvh
Maria

** Lycka är att se livet genom en solstråle. **
Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
Jag hade tänkt att tvätta bilen på preem vid 9-10 tiden idag! Men det sprack grovt pga en rejäl baksmälla. Så jag kommer till träffen helt otvättat å oputsat =(
Hoppas ni BMW- folk accepterar mig och min bil ändå när vi kommer =)

Mvh Jojje
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Morgonen började med en frukost hos kidde och sen skulle det dammsugas och putsas inför träffen. Som tur var behövde vi inte tvätta bilen för att bli välsignade med regn!::))
Träffen var en trevlig tillställning, det kom dock mer regn än det kom bmwbilar:)
som 1Björn och Little goddess har förberett så hade vi en trevlig grillstund med knaperstekt kyckling med en doft av Meguiar 40:))
I brist på annat så blev det väölsigt mycket fika och väldigt mycket paraplyer:))
hasso ringer påväg från Gävle och emddelar att 540is behöver Xdrive och 395 runtom för att få ned all effekt i baken:))
Nu stundas kvällen och det ska visst innehåla både pilsner och lite mat, själv är jag väldigt restriktiv med maten*raaap*
Asken

Människan är utrustad med en mun och två öron. Man bör lyssna dubbelt så mycket som man pratar.
Tackar arrangörerna Patrik o Micke för ytterligare en härligt lyckad Kalrskrona träff.
Vädrets makter var inte riktigt med oss alla stunder men humöret var på topp och stämningen var hög.

Ser fram emot alla proffesionella bilder som togs, med tanke på hur mycket möda som lades på att få alla bilar exakt rätt placerade så bör de blivit ruskigt bra :)

Som glad amatör var någon av mina mer lyckade bilder dessa:
Länk
Länk

Var God att söka innan du frågar!
Länk
Visa användare
71
Drullen
325IM -89
Vaknade och tittade ut, såg att det regnade som fan.. Tappade allt humör och gick & la mej igen =)

Ses på nästa träff, om vädret vill sej !

Jag vill tacka ALLA som kom trots det riktigt trista vädret!
Vad är det som gör den sanna euntuasten? Jepp, intresset och att vädret inte spelar någon roll!!!

Bilder kommer upp så fort jag bearbetat dom och jag kan lova att det blir en hel del smaskens i både ur och skur...

Vissa kunde inte låta bli att tala om hur blöta dom var men vad gör man inte för den PERFEKTA bilden?!
Underbart kämpat ANNA!!!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.