|
|
|
|---|---|
| Gummilisten på bakspoilern börjar lossna (ca 10 cm), Vad ska jag använda för att sätta fast den? Är dessa limmade från början eller finns det nån sorts fäste. Jag har PDC och tippar på att en ny list inte är billigt. | |
| Kan jag använda silikon till att limma den? | |
| Menar du listen "mitt på" stötfångaren. Dvs den listen som PDC givarna sitter i? Isåfall är väl den listen av plast? | |
|
Ja just den. Den är rätt så mjuk, men det är säkert som du säger någon sorts plast. |
|
|
Hej 528Mora!! Var det inte nyligen du fick bilen efter myckte strul?! Du måste ha väl någon slags garanti kvar. Prova med smältlim. Det gick ju bra för Bosse bildoktorn! Lycka til med nya bilen å hoppas att den inte strular för mycket. mvh/ |
|
| Den listen är bara ditklämd. Borde sitta med plasthakar? | |
|
Var och tittade på den nu, den ska sitta med plasthakar, men fästet har väl gått av eller nåt. Fungerar att det att limma, eller måste jag köpa nytt? civ98ssu: Tack! |
|
|
Var och tittade på den nu, den ska sitta med plasthakar, men fästet har väl gått av eller nåt. Fungerar att det att limma, eller måste jag köpa nytt? civ98ssu: Tack! |
|
| Tror inte den listen är så dyr... Men du kan ju prova limma. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.