AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
2.601

dalaträff i falun eller b-länge?

Sida 1 av 2
nikkieb0y
Är ni dalkarlar sugna på nån träff i borlänge eller falun? jag skulle alle fall tycka de skulle va grymt kul!

Snart i bakspegeln nära dig...
Jag är med direkt om det blir en träff här i dalarna......

M.V.H

MAuricio
CIP
Jag är på! Vore trevligt, finns väl en del beemers i borlänge-falun.

//CIP

Victory's are temporary, glory lasts forever.
Visa användare
61
Henke325
Bil Lös
Jag är också på, skulle var riktigt kul om det blev en i blge lr Falun,

Visa användare
8
F|iCkAn
Bmw 525i -93
KLart de ske bli en träff här i krokarna tycke ja...
nikkieb0y
ohh skapligt, en dalaTÖS som också vill komma. hmm. fast det måste väl finnas fler bmw i dalarna?

ro
50
rotax
525IM -02
yepp jag har åxå en

Det vore kanske lite kul med en träff
ro
50
rotax
525IM -02
vart det ingen träff eller???????????????????
nikkieb0y
vet inte, inte så många som verkar intreserade. jag vill alla fall. skulle va skitkul och bara träffas och snakka skit. glida runt lite i stan och käka nått gott tillsamns. va på en sån grej förra sommarn fast då en vr6 träff med min golf. det var alla fall astrevligt!

Rotax: på söndag ska vi här från smedjebacken åka till norberg fika ställe... det är 2 st m3 och 2 st M5 här runt och trakterna som ska mötas på hamnen för att åka ditt i karavan och fika!!!! norgberg ligger mellan fagersta och sala!!!! vill du vara med?????? tiden kommer senare på lördag när jag har diskutera med dem andra!!!! vi ska åka gamla fina och krokiga vägar ditt så det blir kul!!!

M.V.H

MAuricio
Rotax: på söndag ska vi här från smedjebacken åka till norberg fika ställe... det är 2 st m3 och 2 st M5 här runt och trakterna som ska mötas på hamnen för att åka ditt i karavan och fika!!!! norgberg ligger mellan fagersta och sala!!!! vill du vara med?????? tiden kommer senare på lördag när jag har diskutera med dem andra!!!! vi ska åka gamla fina och krokiga vägar ditt så det blir kul!!!

M.V.H

MAuricio
nikkieb0y
jag är på! bor i avesta, så det är på vägen. kan ni hämta upp mig här??

nikkieboy visst kan du vara med men vi åker från Smedjebacken, Söderbärke, Fagersta, och Norberg såg att avesta ligger på fel hål!!!!!! men du kan väl köra hit till smedjebacken för att sedan åka i karavan ditt..

M.V.H

Mauricio

här är kartan så du kan sett vägen!!!
Länk
Visa användare
8
F|iCkAn
Bmw 525i -93
Blir de nån träff här i krokarna lr? Ja har då 4 st polare med M3, en med 325, å en med m535 som säkerligen kommer, å så min bil om den lever då....
nikkieb0y
okej. jag kan åka till smedjebacken. soppan kostar ju bara 10.70 :/ men ring mig! 0709580316

ST
923
ST0FFE
E36 M3
E39 528
Jag är på!

Min bil Länk
nikkieb0y
Maurixt -> vilken tid ska jag vara i smedjebacken då? fast det blir ju lättare om du ringer mig? telnummer längre upp!

X-
348
X-Max
1M Coupe -12 VO
430Hk 650Nm
==========
120D Coupe -11
X1 20d xdrive -17
Hej.
Vi träffas vid hamnkiosken i smedjebacken kl15.00 sen åker vi karavan ner till norberg för att ta en liten fika=).

Mvh//Jonas

Min Bil: Länk
Då så... imorgon klockan 15.00 träffas vi i hamnkiosken i Smedjebacken för att åka i lite karavann till norgberg och fika gott på en av dem bästa fika ställen som finns......

Alla som vill vara med är välkommen!!!!

nikkieboy x-max är en av dem killarna som jag har pratat med och som alltid brukar var med på allt som händer runt om här....
hoppas av dem andra ska också vara med men det viktigaste är vädret som styrrar det hella så vi hoppas på bra vädret till imorgon....

Verkar blir lite regn på morgon med på eftermiddag verkar blir fint..... Länk

Rotax ska du vara med då??????

M.V.H

MAuricio

ro
50
rotax
525IM -02
Hej!!

Tyvärr jag hinner inte idag, läste detta lite för sent och ska jag på middag så det blir lite ont om tid.

Men det blir säkert fler gånger..

//Thomas
nikkieb0y
Mauricio -> tappa bort ditt nummer, försökte leta på det på eniro men jag hitta det inte. sen regna det hemma här i avesta kl 2 så jag drag i väg till en kompis istället. hoppas det blir nån mer gång!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.