|
|
|
|---|---|
|
Fick som sagt mina mattor. Hur snygga som helst. Ska bli kul att lägga de i bilen efters en rejäl rengörning. Ska sedan kompletteras med Hamann pedalset. M3-speglar och en belyst växelspaksknopp förgyller nu också min interiör. //Danne | |
|
Vad är det för mattor och var köpte du dom? Några bilder på dom? Kul att du är nöjd med dom! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
CIP |
Ja.. var köpte du mattorna? Är den belysta knoppen en M-knopp? //CIP Victory's are temporary, glory lasts forever. |
| Mattorna finns att köpa på Länk , där det finns bilder. Knoppen är en M-knopp och är grymt snygg. Har inte kopplat in den bara. Ska göra det i veckan. | |
CIP |
www.sanituning.de //CIP Victory's are temporary, glory lasts forever. |
|
Nån aom vill ge en länk direkt till mattorna? Hittade inte. min tyska e inte den bästa.. kan typ inget... hur va d me frakt o lev. tider o så från d stället? mvh Daniel "M3 snart om jag kanske hittar nån" |
|
|
Spajjjs: Länk Där har du mattorna! No_Fear: Mattorna var mycket snygga och kommer med all säkerhet pryda din bil bra! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Tack så mycket. Men är mattorna inte lite dyra? Har för mig att bmespec i dk har sålt likadana för 650:- förr? eller jag har kanske fel? e de bara på mattan vid förarplasten som där sitter ett m-märke? mvh Daniel "M3 snart om jag kanske hittar nån" |
|
|
Spajjjs: Om du tittar på bilden så är där //M-loggor på båda frammattorna! Jag tar för givet att så är fallet även på dom mattor som levereras! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.