|
|
|
|---|---|
|
Glasen på framlyktorna är väldigt ojämnt slitna, och det nyaste har världens stenskott, tänkte byta ut båda, tänkte dessutom byta blinkersglasen fram, då jag sett att det på vissa E36:or sitter blinkersglas som passar mycket bättre till strål kastarglasen, de är liksom mörkare än orginalen. Vart kan man hitta dessa produkter till ett humant pris och är det något speciellt man bör tänka på ?? Bilen är en från -94 !! Först gaaaasa...sen bromsa... | |
|
Bara strålkastarglasen på bmw är svindyra (1200kr/st) så jag köpte kompletta strålkastare med angeleyes för 3900:- men finns väl billigare nu antar jag. Mer prisvärt när man får allt nytt + angeleyes. Finns klarglas blinkers som passar bra till, kommer inte ihåg vart jag köpte men finns överallt. Lycka till! |
|
|
Jag har också för mig att de kostade runt 1000:- sidan på BMW, jag skaffade nya sådana plus klargasblinkers med Silvervision lampor i, det lyfte fronten rätt rejält, klart värt besväret. Här en bild några mil efter jag monterade det nya glaset: Länk /Wille |
|
|
WilleW: Så jäv!¤%&" snyggt ! Var alla dessa grejer köpta hos BMW eller ?? Redogör gärna exakt vilka grejer du använt och vart du köpt dem samt gärna kostnad, var det lätt att byta ?? Först gaaaasa...sen bromsa... |
|
|
Strålkastarglasen är BMW orginal, jag har för mig att jag hade ZKW strålkastarglas, finns även Bosch, står på glaset gör det iallafall. klarglasblinkersen finns hos de flesta styling försäljare, jag köpte mina hos Länk Att byta sidoblinkersen står ju hur man gör instruktionsboken. Strålkastarglaset bytte jag som en helinsats, hela strålkastarhuset/hållaren måste tas loss, sitter med ett par skruvar, du ser hur du gör, tar mindre än en timme, exakta priser vet jag inte... Mvh, /Wille |
|
|
Funderar på att köpa hela kitet med Angeleyes från Styletech, med svart bakgrund, vad tror ni om det ?? Då får man ju klarglas även på blinkersglasen, rubbet för 3.000 kr !! Först gaaaasa...sen bromsa... |
|
|
De verkar ju snygga! Undrar om det blir bra på?! Blev ju nästan sugen att köpa själv! Om du köper så se till att knäppa kort så man får se hur det blev! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
Finns det någon stylingfirma i Linköping numera eller ?? Först gaaaasa...sen bromsa... |
|
|
Är det någon som köpt Angeleyes med svart bakgrund, i så fall vart och för hur mycket och blev det bra ????? Först gaaaasa...sen bromsa... |
|
| bistec: läs mitt tidigare inlägg och titta i galleriet på min bil så får du avgöra om det är snyggt eller inte.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.